Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης και αποτελεί την πρόταση της Mahindra στην κατηγορία των compact crossover.
Αναπτύχθηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της εταιρίας, στο Mahindra Research Valley, που εδρεύει στην Τσενάι της Ινδίας.
Η σχεδίαση του είναι κάπως με τους προβολείς ψηλά τοποθετημένους, την πολύ στενή μάσκα, τις έντονες ακμές στα πλαϊνά και στο πίσω μέρος. Μικρά χαρακτηρίζονται τα πίσω φώτα, ενώ την όλη εικόνα συμπληρώνουν οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, τα προστατευτικά πλαστικά πέριξ του αμαξώματος και οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
Το αυτοκίνητο είναι «χτισμένο» σε μια καινούργια πλατφόρμα και η όλη του σχεδίαση αποβλέπει περισσότερο σε νέους ηλικιακά οδηγούς.
Νέος από αλουμίνιο κινητήρας «φιλοξενείται» κάτω από το μπροστινό καπό 1.200 κ.εκ. απόδοσης 82 ίππων με ροπή 115 Nm, ενώ κιβώτιο μηχανικό 5 σχέσεων μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κολοσσός από την Ινδία έχει σαν στόχο το 2017 να φέρει το KUV100 στην αγορά της Ευρώπης.
Για να δούμε θα περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ, που αποτελούν το διαβατήριο για την δύσκολη αγορά της Ευρώπης.