![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/9/photon24474f63861.jpg?itok=wSzOPA84)
Τα πρώτα φλας άστραψαν πάνω στο νέο Lexus UX, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης.
Πρόκειται για το πρώτο κόμπκατ διαστάσεων SUV της ιαπωνικής premium εταιρίας, το οποίο έχει μήκος 4.495 χλστ., ενώ ιεραρχικά στη γκάμα της τοποθετείται κάτω από το NX.
Ο αστικός του χαρακτήρας σύμφωνα με την Lexus φαίνεται και από το γεγονός ότι έχει τον καλύτερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του στα 5,2 μέτρα κάνοντας έτσι πιο εύκολες τις μανούβρες.
Σχεδιαστικά τώρα διακρίνεται για τα εμπρός-πίσω Led φωτιστικά του σώματα, τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, τη χαρακτηριστική μεγάλη γρίλια της μάσκας και την κλίση της οροφής.
To εσωτερικό του είναι εμπνευσμένο από την ιαπωνική παράδοση με τη μεγάλη οθόνη να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, την κονσόλα να έχει οδηγοκεντρική σχεδίαση, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός. Παράλληλα η Lexus αναφέρεται στην καλή ορατότητα και στους άνετους χώρους που έχουν οι επιβάτες.
Το νέο UX είναι το πρώτο μοντέλο της Lexus που αποκτά τη νέα πλατφόρμα GA-C (Global Architecture – Compact), η οποία σύμφωνα με την Lexus προσφέρει εξαιρετική ακαμψία του αμαξώματος και χαμηλό κέντρο βάρους. Η ανάρτηση του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω.
Στην έκδοση UX 200 τοποθετείται κάτω από το καπό ένας τετρακύλινδρος δίλιτρος βενζινοκινητήρας συνδυασμένος με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ ητετρακίνητη υβριδική έκδοση UX 250h φέρει το νέο κινητήρα των 2.0 λίτρων.
Με το πακέτο F Sport το νέο UX αποκτά πιο δυναμική εικόνα εντός και εκτός, αλλά και τα συστήματα “Adaptive Variable Suspension” και “Active Sound Control”.