Είστε εδώ

Motorshow

Lexus: Απόβαση στην Ευρώπη τριών νέων μοντέλων

του Γιώργου Ψαρρά

Στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης θα υπάρχουν ηχηρές απουσίες, αλλά και δυνατές παρουσίες, όπως αυτή της Lexus.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι αν μια εταιρεία δεν έχει στη δεδομένη χρονική στιγμή να επιδείξει κάτι σημαντικό αποφασίζει να απέχει από τα μεγάλα ευρωπαϊκά σαλόνια, καθώς το κόστος της συμμετοχής είναι αρκετά μεγάλο.

H Lexus ωστόσο έχει λόγους, συγκεκριμένα τρεις, να παραστεί στις αρχές του ερχόμενου Μαρτίου στην ελβετική πόλη. Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική premium εταιρεία στο περίπτερο της θα πραγματοποιηθούν τρεις ευρωπαϊκές πρεμιέρες.

Σε πρώτο πλάνο θα βρεθεί σίγουρα το φουτουριστικό και αμιγώς ηλεκτροκίνητο LF-30 Electrified Concept, το οποίο μετά από το ντεμπούτο του το Σαλόνι του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο θα πατήσει για πρώτη φορά στη Γηραιά Ήπειρο.

Υπενθυμίζουμε ότι το LF-30 Electrified Concept έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες-έναν ενσωματωμένο σε κάθε τροχό-και μπορεί να οδηγηθεί ως τετρακίνητο, προσθιοκίνητο και πισωκίνητο ανάλογα με τις συνθήκες. Η συνδυαστική ισχύς του αγγίζει τους 544 ίππους, η ροπή φτάνει τα 700 Nm, για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,8 δευτ. και η τελική του ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα.  Σημειώστε επίσης ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας του 110 kWh, ενώ η αυτονομία που προσφέρει με μια πλήρη φόρτιση φτάνει τα 500 χλμ. 

To «παρών» θα δώσει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Lexus, το οποίο βασίζεται στο γνωστό UX. Ο λόγος για το UXe, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 300 Nm ροπής, μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54.3 kWh ενσωματωμένη στο δάπεδο συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος, ενώ η αυτονομία του βρίσκεται στα 400 χλμ. (μέτρηση NEDC). Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του UXe πραγματοποιήθηκε στην Έκθεση της Γκουάντζου (22 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου 2019) στην Κίνα.

Τέλος, από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα από το Σαλόνι του Λος Άντζελες θα έρθει για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο LC 500 Convertible. Η υφασμάτινη οροφή του μπορεί να ανοίξει σε 15 δευτ. και να κλείσει σε 16 δευτ. ηλεκτρικά, ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα. Το νέο LC 500 Convertible τροφοδοτεί ο V8 κινητήρας των 5.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 478 ίππους και 539 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.