Είστε εδώ

Motorshow

Kia Ceed: Ωρίμασε και θέλει να πρωταγωνιστήσει. Μπορεί;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Σαλόνι της Γενεύης ανοίγει τις πύλες του για το κοινό την Πέμπτη όμως οι παρουσιάσεις στους δημοσιογράφους έχουν ξεκινήσει. Ένα από τα πρώτα μοντέλα που παρουσιάστηκαν είναι το ολοκαίνουριο Ceed, ο εκπρόσωπος της Kia στη μικρομεσαία κατηγορία.

Όταν το κοιτάζεις το νέο Ceed είναι πιο χαμηλό και πιο πλατύ ενώ το βλέμμα πέφτει πάνω στην μεγαλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, προεξοχή στο τελείωμα της οροφής. Στη νέα γενιά του μοντέλου η σχεδίαση έχει λιγότερες κυρτές επιφάνειες αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο σχεδιαστικά στοιχεία όπως τη μάσκα “μύτη της τίγρης”, η πιο χαμηλά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα και τα LED φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό συναντάμε πιο ποιοτικά υλικά και πιο καθαρές γραμμές οι οποίες ακολουθούν το μοτίβο των υπόλοιπων μοντέλων της Kia. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι η οθόνη αφής, η κεντρική κονσόλα που είναι στραμμένη προς τον οδηγό και οι μεταλλικές λεπτομέρειες.

Το νέο Ceed χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα K2 της Kia. Χάρη σε αυτήν οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς αυξημένες φτάνοντας τα 4.270 χλστ. μήκος 1.800 χλστ. πλάτος και 1.447 χλστ. ύψος. Αντίθετα, το μεταξόνιο έχει παραμείνει σταθερό στα 2.650 χλστ. αλλά έχει μεγαλώσει το πορτ-παγκάζ φτάνοντας τα 395 λίτρα χωρητικότητας.

Στο κορεάτικο μικρομεσαίο θα υπάρχουν προχωρημένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας όπως θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, είσοδος χωρίς κλειδί, αυτόματα φώτα αυτόματη απενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης για εμπρόσθια σύγκρουση και σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης.

Ακόμα, για πρώτη φορά σε Kia που πωλείται στην Ευρώπη μπαίνει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 το οποίο είναι το Lane Follow Assist που διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, το έξυπνο cruise control που μπορεί ακόμα και να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και το σύστημα αυτόματης στάθμευσης και πολλά ακόμα συστήματα.

Στα μηχανικά σύνολα του νέου Ceed θα υπάρχει ένας νέος κινητήρας πετρελαίου στα 1.6 λίτρα ο οποίος υπερκαλύπτει τις μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων Euro 6d TEMP και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 115 και 136 ίππους. Στους βενζινοκινητήρες υπάρχει υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.0 λίτρου με απόδοση 120 ίππων, ατμοσφαιρικός στα 1.4 λίτρα με 100 ίππους και νέος υπερτροφοδοτούμενος στα 1.4 λίτρα με 140 ίππους ο οποίος θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό των 1.6 λίτρων.

Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αλλά ο υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης με του 140 ίππους και οι δύο προτάσεις πετρελαίου θα μπορούν να συνδυαστούν και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.