![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/12/5/photon27348f72331.jpg?itok=KFziChDz)
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι αυξάνεται η τάση των εταιρειών να μη συμμετέχουν σε εκθέσεις αλλά να επιλέγουν διαφορετικούς τρόπους για την προώθηση των μοντέλων τους.
Μέχρι στιγμής το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης έχει επηρεαστεί πολύ λιγότερο συγκριτικά με άλλες εκθέσεις όμως σημειώνει και αυτό κάποιες απώλειες. Μέσα σε αυτές το 2019 θα είναι και η Jaguar Land Rover (JLR) η οποία οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση λόγω της πτώσης που σημειώνονται στις πωλήσεις της.
Μόνο στο τρίτο τρίμηνο του έτους η πτώση έχει φτάσει το 13.2% και σημαντικοί παράγοντες σε αυτό είναι οι εξελίξεις γύρω από το diesel, το Brexit αλλά και η μετάβαση στο WLTP, το νέο πιο αυστηρό σύστημα μέτρησης της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων. Τα παραπάνω ειπώθηκαν από τον Ραλφ Σπεθ, διευθύνοντα σύμβουλο της JLR.
Ο λόγος που ο βρετανικός όμιλος δε θα συμμετάσχει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης είναι ότι θέλει να εξοικονομήσει τα χρήματα που θα δαπανούσε για την προβολή του εκεί.
Παρά το γεγονός ότι η JLR θα είναι απούσα από τη Γενεύη του 2019 η εταιρεία στην οποία ανήκει, η ινδική Tata Motors, θα δηλώσει το “παρών” και μάλιστα θα έχει μεγαλύτερο χώρο συγκριτικά με το 2018.
Εκτός από τους Βρετανούς και η Ford έχει δηλώσει ότι δε θα παραβρεθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019.