![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/3/10/photon20413f50691.jpg?itok=XAMwVyDz)
Η πρακτικότερη έκδοση του Hyundai i30 πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι της Γενεύης.
Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρία το i30 Wagon διατηρεί ανέπαφη την κομψότητα της πεντάθυρης έκδοσης, παρά την προσθήκη του πίσω όγκου. Χωρίς αλλαγές το μπροστινό τμήμα διαθέτει full-LED προβολείς, κάθετα LED φώτα ημέρας και τη χαρακτηριστική “Cascading” γρίλια της μάσκας, η οποία αποτελεί τη σχεδιαστική σφραγίδα της Hyundai. Στο μήκος του i30 προστέθηκαν 245 χλστ., με αποτέλεσμα πλέον να καταλαμβάνει στην άσφαλτο 4.585 χλστ., ενώ το πλάτος και το ύψος δεν μεταβλήθηκαν. Πλευρικά το μακρύτερο αμάξωμα αναδεικνύεται με το χρωμιωμένο πλαίσιο στις γυάλινες επιφάνειες και τις ασημί ράγες οροφής.
Σημείο αναφοράς και βασικό πλεονέκτημα του i30 Wagon είναι το σαφώς μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ του, το οποίο όταν τα πίσω καθίσματα βρίσκονται σε κανονική διάταξη προσφέρει 602 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν η χωρητικότητα φτάνει τα 1.650 λίτρα.
Σταθερό στα 2.650 χλστ. παρέμεινε το μεταξόνιο, ενώ στα ενδότερα του συναντάμε οθόνη αφής 8 ιντσών, συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση για smartphones, σύστημα πλοήγησης της TomTom, δερμάτινες επενδύσεις, ενώ προαιρετικά θα τοποθετείται και πανοραμική ηλιοροφή.
Στη γκάμα των κινητήρων δεν αλλάζει κάτι, έτσι έχουμε τρία σύνολα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Βασικός θα είναι ο ατμοσφαιρικός των 1.4 λίτρων και 100 ίππων, ενώ τη γκάμα συμπληρώνουν οι υπερτροφοδοτούμενοι 1.0 και 1.4 λίτρων T-GDi, με απόδοση 120 και 140 ίππους. Επίσης υπάρχει ο diesel 1.6 λίτρων CRDi, απόδοσης 95, 110 και 136 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.