Η Mitsubishi δίνει το “παρών” στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και στο περίπτερό της οι επισκέπτες μπορούν να δουν την ανανεωμένη έκδοση του crossover ASX το οποίο κάνει ντεμπούτο στην ελβετική πόλη.
Παρά το γεγονός ότι δεν αποτελεί νέο μοντέλο αλλά ανανέωση του ήδη υπάρχοντος, το συγκεκριμένο facelift μεταφράζεται σε πολλές αλλαγές για το ιαπωνικό crossover και το φέρνει πιο κοντά αισθητικά με άλλα μοντέλα της μάρκας όπως είναι το Eclipse Cross.
Στο εμπρός μέρος έχουμε τις περισσότερες από τις αλλαγές καθώς πλέον η μάσκα του ASX είναι σχεδιασμένη στο πρότυπο Dynamic Shield που η Mitsubishi χρησιμοποιεί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της.
Ακόμα, κοιτώντας το από μπροστά θα δούμε μία πιο “έντονη” γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα τα οποία θυμίζουν πολύ εκείνα του Eclipse Cross και ξεχωριστά φωτιστικά σώματα τα οποία περιλαμβάνουν τα LED φώτα ομίχλης και τις λυχνίες των φλας.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν κυρίως τα νέα LED φώτα καθώς και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα στον οποίο πλέον υπάρχει ενσωματωμένη πόδια που χαρίζει πιο “περιπετειώδη” εμφάνιση.
Στο εσωτερικό το ανανεωμένο ASX έχει βελτιωθεί σε τομείς όπως το infotainment το οποίο πλέον διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη που φτάνει τις 8 ίντσες, μπορεί να συνδεθεί με smartphone για αναπαραγωγή μουσικής μέσω Display Audio ενώ στις πιο ακριβές εκδόσεις διατίθεται και σύστημα πλοήγησης από την TomTom. Επιπλέον, η Mitsubishi έχει δημιουργήσει μία εφαρμογή για κινητά, η οποία ελέγχει πόσο καύσιμο υπάρχει διαθέσιμο στο αυτοκίνητο και όταν πέσει κάτω από κάποιο επίπεδο εμφανίζει στο GPS τη συντομότερη διαδρομή προς το κοντινότερο πρατήριο. Εκτός από τα καύσιμα, η εφαρμογή διατηρεί αρχείο με τα service του αυτοκινήτου και ενημερώνει τον οδηγό πότε πρέπει να επισκεφτεί το συνεργείο.
Το ASX θα προσφέρεται στην Ευρώπη με κινητήρα MIVEC 2.0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή το αυτόματο INVECS 3-III CVT το οποίο διαθέτει έξι προκαθορισμένες σχέσεις καθώς και Sport προφίλ λειτουργίας.
Αν και η Μitsubishi δεν αναφέρθηκε σε τεχνικές λεπτομέρειες γύρω από τον κινητήρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι ο ίδιος ατμοσφαιρικός που εξοπλίζει το Outlander του οποίου η απόδοση φτάνει τους 150 ίππους και τα 195 Nm ροπής.
Δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε και τον κινητήρα που εξοπλίζει στις Ηνωμένες Πολιτείες την έκδοση GT ο οποίος είναι στα 2.4 λίτρα και αποδίδει 170 ίππους.