Συνήθως όταν ένα μοντέλο ανανεώνεται, όπως το Astra που εκτίθεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, οι αλλαγές περιορίζονται στον αισθητικό τομέα, όμως η γερμανική μάρκα θέλησε να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία ώστε να κάνει το μικρομεσαίο της πιο αποδοτικό και πιο οικονομικό.
Για να το πετύχει αυτό προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές που αφορούν τόσο την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, όσο και τα κινητήρια σύνολα, ενώ υπήρξε παρέμβαση και στα κιβώτια ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα ήταν η βελτίωση στην αποδοτικότητα να φτάσει, σύμφωνα με την εταιρεία, μέχρι και το 19%.
Αρχικά, το ανανεωμένο Astra έχει ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέες ζάντες αλουμινίου, στοιχεία που σε συνδυασμό με άλλες μικρότερες αλλαγές, έχουν ως αποτέλεσμα να είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της κατηγορίας του με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.26.
Όσον αφορά τους κινητήρες, η Opel δανείστηκε δύο που συναντάμε ήδη σε άλλα μοντέλα του ομίλου PSA. Πρόκειται για τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων και τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων. Ο πρώτος είναι διαθέσιμος με 110, 130 και 145 ίππους, ενώ ο δεύτερος με 105 και 122 ίππους.
Σε επίπεδο κιβωτίων υπήρξε ακόμα ένα “δάνειο” από την υπάρχουσα γκάμα της PSA αφού πλέον ο υποψήφιος αγοραστής του ανανεωμένου Astra θα μπορεί να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου.
Περιορισμένες αλλαγές είχαμε και στο εσωτερικό με την προσθήκη νέου πίνακα οργάνων με ψηφιακό ταχύμετρο, επιφάνειας για ασύρματη φόρτιση smartphone, ηχοσυστήματος από την BOSE, θερμαινόμενου παρμπρίζ, συστήματος infotainment Multimedia Navi Pro με οθόνη 8 ιντσών, βελτιωμένης κάμερας οπισθοπορείας και νέας μπροστινής κάμερας που μπορεί να αναγνωρίσει οχήματα, πεζούς και σήματα κυκλοφορίας.