Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Audi PB18: Εντυπωσιακό, από κάθε άποψη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Audi έχει και αυτή το δικό της περίπτερο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στο οποίο εκτός από τα διάφορα μοντέλα, φιλοξενείται και ένα πρωτότυπο το οποίο μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε, όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό.

Πρόκειται για το PB18 το οποίο θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ηλεκτρικό supercar, αφού για την κίνηση φροντίζουν τρεις ηλεκτροκινητήρες με τον έναν να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και τους άλλους δύο να αναλαμβάνουν τους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας των εμπρός τροχών αποδίδει 204 ίππους και εκείνοι των πίσω τροχών 613 ίππους με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 680 ίππους ενώ για μικρά χρονικά διαστήματα η ισχύς μπορεί να φτάσει τους 775 ίππους. Με αυτή την ισχύ οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές με το 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί ελάχιστα περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα.

Πέρα από τις επιδόσεις, όμως, το PB18 E-Tron Concept φροντίζει και για την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας αφού το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρικών κινητήρων απλά με το άφημα του γκαζιού εκτός από περιπτώσεις που απαιτείται έντονο φρενάρισμα.

Επιπλέον, το PB18 E-Tron Concept εξοπλίζεται με σύστημα διαχείρισης της ροπής και ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης το οποίο ευνοείται σημαντικά από την ύπαρξη αποκλειστικά ηλεκτρικών κινητήρων.

Η μπαταρία του πρωτότυπου της Audi έχει χωρητικότητα 95 kWh και προσφέρει αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ. ενώ μπορεί να φορτιστεί με σύστημα που λειτουργεί στα 800 Volts με αποτέλεσμα να μπορεί να πάει από το 0% στο 100% σε μόλις 15 λεπτά. Επίσης, μπορεί να φορτιστεί και ασύρματα απλά τοποθετώντας το αυτοκίνητο πάνω από μία ειδική πλάκα.

Άξια αναφοράς είναι η ανάρτηση η οποία προέρχεται από τους αγώνες και συνδυάζει διάταξη push-rod στο εμπρός μέρος με pull-rod στο πίσω μέρος ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν μαγνητικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Τέλος, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Audi PB18 E-Tron Concept είναι ότι μπορεί ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή να έχει δύο θέσεις στο εσωτερικό του ή μόνο μία η οποία θα είναι τοποθετημένη στο κέντρο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.