![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/16/photon26800f70617.jpg?itok=vtJErUHV)
Πέρα από τη δημοσιότητα που κερδίζει μια εταιρεία από την παρουσία της σε κάποιο Σαλόνι Αυτοκινήτου, πέρα από το ότι μπορεί προβάλει τα νέα της μοντέλα σε χιλιάδες δημοσιογράφους και επισκέπτες, μπορεί επίσης να πετύχει και πωλήσεις κατά τη διάρκεια του.
Η Citroen λοιπόν στο φετινό Σαλόνι του Παρισιού μας ενημερώνει ότι κατάφερε συνολικά 1.000 πωλήσεις σε ιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων των 420 σταθερών παραγγελιών. Σε σύγκριση με το περσινό Σαλόνι του Παρισιού που διήρκησε πέντε μέρες παραπάνω, η Citroen είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν κατά 50%.
Το νέο C5 Aircross που συστήθηκε για πρώτη φορά ενώπιον του κοινού αντιπροσωπεύει το 32% των εν λόγω πωλήσεων, ενώ η Citroen αναφέρει ότι το 55% του αγοραστικού του κοινού το επέλεξε με την πλουσιότερη έκδοση Shine. Σίγουρα το νέο C5 Aircross πραγματοποίησε ένα αρκετό καλό εμπορικό ντεμπούτο, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι οι αγοραστές του δεν το έχουν οδηγήσει ακόμα, καθώς το επίσημο λανσάρισμα του ξεκινάει τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Δεύτερο σε πωλήσεις στο Σαλόνι του Παρισιού ήταν το C3 με ποσοστό 18%, τρίτο το C4 SpaceTourer με 15% και τέταρτο το C3 Aircross με 14%. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 60% των παραπάνω πωλήσεων πραγματοποιήθηκαν με προσφορά χρηματοδότησης της Citroen.
Το περίπτερο της γαλλικής εταιρείας με τη σχεδιαστική φιλοσοφία ονόματι “La Maison Citroen” υποδέχτηκε συνολικά 600.000 επισκέπτες, ενώ ο μέσος χρόνος παραμονής τους ήταν 30 λεπτά.