Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.: Το πρώτο hot hatch με τετραδιεύθυνση

του Σωτήριου Χάλλα

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Η κορυφαία έκδοση R.S. του γαλλικού μοντέλου βρίσκεται πλέον στην τρίτη της γενιά. Το νέο Megane R.S. είναι ακόμα πιο δυνατό χάρη στο νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 390 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Αυτό που κάνει το νέο Megane R.S. να ξεχωρίζει στην κατηγορία του είναι ότι για πρώτη φορά διατίθεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, ώστε να έχει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλει και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση, αλλά και το νέο διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης.

Όπως και τα συμβατικά Megane το ισχυρότερο R.S εξοπλίζεται με το σύστημα MULTI-SENSE, το οποίο προσφέρει τα πέντε προγράμματα οδήγησης Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. Διαθέτει δύο σασί το Sport και το Cup.

Ο οδηγός του νέου Megane R.S. θα μπορεί να κάνει χρήση της εξελιγμένης τηλεμετρίας, η οποία μέσω του προγράμματος “Expert” επιτρέπει τη σύνδεση κάμερας για καταγραφή της οδήγησης, ώστε στη συνέχεια να αναλύονται τα δεδομένα, αλλά και να μοιράζονται οι σχετικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εμφανισιακά τώρα το νέο Megane R.S. είναι φαρδύτερο, «κάθεται» σε τροχούς 18 ή 19 ιντσών, η πίσω αεροτομή έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, πίσω διαχύτη και τρισδιάστατη κυψελοειδούς σχήματος γρίλια.

Στο τέλος του 2018 αναμένεται και η έκδοση Trophy που θα έχει 300 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.