![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/13/photon27121f71570.jpg?itok=A7vaxzEM)
Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.
Η κορυφαία έκδοση R.S. του γαλλικού μοντέλου βρίσκεται πλέον στην τρίτη της γενιά. Το νέο Megane R.S. είναι ακόμα πιο δυνατό χάρη στο νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 390 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.
Αυτό που κάνει το νέο Megane R.S. να ξεχωρίζει στην κατηγορία του είναι ότι για πρώτη φορά διατίθεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, ώστε να έχει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλει και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση, αλλά και το νέο διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης.
Όπως και τα συμβατικά Megane το ισχυρότερο R.S εξοπλίζεται με το σύστημα MULTI-SENSE, το οποίο προσφέρει τα πέντε προγράμματα οδήγησης Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. Διαθέτει δύο σασί το Sport και το Cup.
Ο οδηγός του νέου Megane R.S. θα μπορεί να κάνει χρήση της εξελιγμένης τηλεμετρίας, η οποία μέσω του προγράμματος “Expert” επιτρέπει τη σύνδεση κάμερας για καταγραφή της οδήγησης, ώστε στη συνέχεια να αναλύονται τα δεδομένα, αλλά και να μοιράζονται οι σχετικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εμφανισιακά τώρα το νέο Megane R.S. είναι φαρδύτερο, «κάθεται» σε τροχούς 18 ή 19 ιντσών, η πίσω αεροτομή έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, πίσω διαχύτη και τρισδιάστατη κυψελοειδούς σχήματος γρίλια.
Στο τέλος του 2018 αναμένεται και η έκδοση Trophy που θα έχει 300 ίππους.