Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2017: Kia Stonic: Μοντέρνο και οικονομικό

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση "Αυτοκίνηση 2017" βρίσκεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νεότερο μοντέλο της Kia, το Stonic.

Η βάση για τη δημιουργία του Stonic πατάει πάνω στην πλατφόρμα του Rio, όμως δεν κοπιάρει τα χαρακτηριστικά του, αλλά ακολουθεί τον δικό του ξεχωριστό δρόμο.

Mε μία γρήγορη ματιά, αντιλαμβάνεσαι την ξεχωριστή σχεδιαστική του ταυτότητα. Το νέο Stonic εντυπωσιάζει με την αισθητική του, καταφέρνοντας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα, οι έντονοι “ώμοι” και το λιτό πίσω μέρος με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα μοντέρνο σχήμα που δεν θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο στην κατηγορία.

Το ύψος από το έδαφος φτάνει τα 183 χιλιοστά που αρκούν για χωμάτινες περιηγήσεις, αλλά η κίνηση παραμένει αποκλειστικά εμπρός, όπως άλλωστε είθισται στην κατηγορία που ανήκει.

Στα 4.140 χλστ. εκτείνεται σε μήκος το Stonic ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.580 χλστ. προσφέρει στους επιβάτες, ειδικά για τους πίσω, άνετο εσωτερικό, με αρκετή απόσταση για τα γόνατα και το κεφάλι.

Ο χώρος αποσκευών προσφέρει 352 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρο φόρτωσης 1.155 λίτρων.

Και στο εσωτερικό όμως η προσοχή που δόθηκε είναι ανάλογη. Η οδηγοκεντρική σχεδίαση ενισχύεται από τον πολυτελή διάκοσμο, αλλά και από την έξυπνη επιλογή υλικών. Μπορεί να μην είναι τα μαλακά αφρώδη πλαστικά, αλλά αποπνέουν ποιοτική αίσθηση ανώτερων κατηγοριών και ταυτόχρονα δείχνουν πως θα αντέξουν στο πέρασμα του χρόνου. Τα φιλέτα αλουμινίου και οι piano black προσθήκες ολοκληρώνουν ένα φινετσάτο εσωτερικό.

Ο οδηγός απολαμβάνει παράλληλα μια βολική θέση οδήγησης και τη σωστά μελετημένη εργονομία, έχοντας ταυτόχρονα στη διάθεσή του αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Kia Stonic περιλαμβάνει τέσσερα σύνολα, τρία βενζίνης και ένα πετρελαίου.

Στους πρώτους περιλαμβάνονται οι γνωστοί ατμοσφαιρικοί των 1.25 και 1.4 λίτρων, με απόδοση 84 και 100 ίππων, αλλά και ο νέος υπετροφοδοτούμενος 1.0 λίτρου T-GDi με 120 ίππους και 17,5 χλγμ ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 λίτρων CRDi των 110 ίππων ολοκληρώνει την γκάμα, ενώ μέσα στο 2018 αναμένεται και η μικρότερη εκδοχή του 1.0 T-GDi με ισχύ 100 ίππων.

Η οδική συμπεριφορά του Kia Stonic είναι απροβλημάτιστη, με την σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης να μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ δεν επηρεάζει την άνεση των επιβατών.

Το νέο Kia Stonic αναμένεται στην χώρα μας στα μέσα Οκτωβρίου με τις τιμές να ξεκινούν από τα 15.990 ευρώ για την βασική έκδοση των 1,2 λίτρων, τα 17.490 ευρώ (1.4), τα 18.490 ευρώ (1.0 T-GDi) και 19.660 ευρώ για τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.