Είστε εδώ

MotoGP

Τίτο Ραμπάτ: Γιατί πήγε στο νοσοκομείο ο Ισπανός;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Michelin είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στο MotoGP και αυτές τις ημέρες ζήτησε από τις ομάδες να γίνουν δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης γιατί έχει στρωθεί νέα άσφαλτος και η γαλλική εταιρεία χρειάζεται να συλλέξει δεδομένα σχετικά.

Οι δοκιμές ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν από την Τρίτη, 22 Μαΐου όμως λόγω βροχής η πρώτη μέρα ακυρώθηκε. Αυτό αποτέλεσε αφορμή για τις τρεις ομάδες που έχουν δικαίωμα να κάνουν απεριόριστες δοκιμές (Suzuki, Aprilia και KTM) να βγάλουν τους αναβάτες τους στην πίστα.

Τελικά οι δοκιμές της Michelin άρχισαν στις 23 Μαΐου όμως ένα απρόοπτο συμβάν προκάλεσε τη διακοπή τους για αρκετή ώρα. Το συμβάν αυτό ήταν η πτώση του αναβάτη της δορυφορικής ομάδας Avintia Ducati, Τίτο Ραμπάτ, ο οποίος έπεσε στην τελευταία στροφή της πίστας.

Φέτος οι μοτοσυκλέτες θα παίρνουν την τελευταία στροφή με μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με το 2017 και το 2016 καθώς πλέον έχει καταργηθεί το σικέιν που χρησιμοποιούνταν τις δύο προηγούμενες χρονιές οπότε ίσως και αυτό να συνέβαλε στην πτώση του Ραμπάτ.

Μάλιστα, η μοτοσυκλέτα σύρθηκε τόσο πολύ στην αμμοπαγίδα που είναι στην έξοδο της στροφής ώστε να πιάσει φωτιά.

Μετά την πτώση του ο Ραμπάτ μεταφέρθηκε αμέσως στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης, Dexeus Clinic, στο οποίο υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία η οποία έδειξε ότι δεν είχε κάποιο σπάσιμο παρά μόνο επιφανειακά τραύματα στον αριστερό αγκώνα.

Οι δοκιμές συνεχίζονται στις 19:00 ώρα Ελλάδος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.