Είστε εδώ

MotoGP

MotoGP: Θρίαμβος για Marquez, καταστροφή για Dovizioso

του Σωτήριου Χάλλα

Μόλις άρχισε να μετράει ο χρόνος για το Q1 οι πιο αργοί συνδυασμοί ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους με τον Tito Rabat να βρίσκεται προσωρινά στην κορυφή με 1.31. 604.

Βέβαια αυτό θα άλλαζε γρήγορα. Λίγη ώρα μετά ο Aleix Espargaro φιγουράριζε στην πρώτη θέση με χρόνο 1.31.166. Όσο πέρναγε η ώρα οι χρόνοι κατέβαιναν και έτσι στη μέση της περιόδου στην κορυφή της κατάταξης βρισκόταν ακόμα ο Aleix Espargaro αλλά είχε ρίξει το χρόνο του στο 1.30.913.

Τρία λεπτά πριν τελειώσει η περίοδος ο Cal Crutchlow είχε μια εντυπωσιακή πτώση στη στροφή 10 τη στιγμή που βρισκόταν στη δεύτερη θέση με 1.31.297 ενώ 30 δευτερόλεπτα πριν τελειώσει η περίοδος ο Sam Lowes είχε και αυτός με τη σειρά του μια πτώση στη στροφή 6.

Στο τέλος της διαδικασίας του Q1 πρωτοπόρος ήταν ο Pol Espargaro ακολουθούμενος από τον Aleix Espargaro και έτσι έγιναν οι δύο αναβάτες που πήραν το εισιτήριο για το Q2.

Η τελική κατάταξη του Q1 ήταν Pol Espargaro, Aleix Espargaro, Maverick Vinales, Tito Rabat, Danillo Petrucci, Cal Crutchlow, Bradley Smith, Karel Abraham, Mika Kallio, Hector Barbera, Alvaro Bautista, Scott Redding, Loris Baz, Sam Lowes και στην τελευταία θέση βρέθηκε ο Michael van der Mark.

 

Στο Q2 πρώτος ξεκίνησε την προσπάθειά του ο Andrea Dovizioso πετυχαίνοντας χρόνο 1.33.237 αλλά μετά την ολοκλήρωση των πρώτων χρονομετρημένων γύρων στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Marc Marquez με 1.30.424 ο οποίος στη δεύτερη προσπάθεια έκανε 1.29.897.

Αμέσως μετά ο Jorge Lorenzo είχε μια πτώση στη στροφή 13 που είχε ως αποτέλεσμα να βγει κίτρινη σημαία. Την ίδια στιγμή ο Andrea Dovizioso αντιμετώπιζε προβλήματα και ήταν τελευταίος με 1.31.262.

Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς και έτσι 5 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας στην κορυφή της κατάταξης ήταν ο Marc Marquez ακολουθούμενος από τους Jorge Lorenzo και Johann Zarco. 2 λεπτά και 30 δλ. πριν το τέλος ο Marquez είχε μια πτώση στη στροφή 4 και λίγο μετά ακολούθησε ο Jack Miller. Λίγο μετά την πτώση της καρώ σημαίας έξοδο είχε και Aleix Espargaro στη στροφή 14.

Η λήξη της διαδικασίας βρήκε στην pole position τον Marc Marquez με τους Johann Zarco Και Andrea Iannone να βρίσκονται πίσω του. Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa και Michele Pirro βρίσκονταν στην τέταρτη πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Από εκεί και πίσω το grid συμπήρωσαν οι Valentino Rossi, Aleix Espargaro και Andrea Dovizioso ενώ τη δωδεκάδα έκλεισαν οι Alex Rins, Pol Espargaro και Jack Miller.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.