Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Τσεχίας - Κατατακτήριες: Ανατροπή στο τέλος από τον Ντοβιτσιόζο

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά από μια μικρή διακοπή το MotoGP συνεχίζεται στην Τσεχία και συγκεκριμένα στην πίστα του Brno όπου πέρυσι νικητής αναδείχτηκε με άνεση ο Μαρκ Μαρκέθ σε έναν αγώνα που έγινε σε μεικτές συνθήκες.

Στο Q1 οι πιο δυνατοί συνδυασμοί ήταν οι Βινιάλες (Yamaha), Ρινς (Suzuki), Αλέιξ Εσπαργκάρο (Aprilia) και Μίλερ (Pramac Ducati) όμως μόνο οι δύο πρώτοι κατάφεραν να πάρουν την πολυπόθητη πρόκριση στο Q2. Βασικό χαρακτηριστικό της πρώτης διαδικασίας των κατατακτήριων δοκιμών ήταν οι πτώσεις οι οποίες οφείλονταν στις υψηλές θερμοκρασίες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η θερμοκρασία ασφάλτου φλέρταρε με τους 50 βαθμούς.

Ξεκινώντας το Q2 αυτός που φάνηκε να έχει το πάνω χέρι ήταν ο Χόρχε Λορένθο (Ducaati) ο οποίος βελτίωσε από νωρίς το χρόνο του μέχρι τότε πρωτοπόρου Μαρκ Μαρκέθ (Honda) κατά μισό δευτερόλεπτο. Με το χρόνο αυτό ο Ισπανός αναβάτης της Ducati κράταγε την πρωτοπορία μέχρι που άρχισαν οι δεύτερες προσπάθειες όλων των αναβατών οι οποίοι βγήκαν στα 5 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας.

Τότε οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν και ενώ αρχικά ο Μαρκέθ βρέθηκε και πάλι στην κορυφή στη συνέχεια ήρθε ο Ντοβιτσιόζο (Ducati) να τον εκτοπίσει από εκεί. Μάλιστα ο αναβάτης της Honda έχασε ακόμα μία θέση αφού ο Ρόσι (Yamaha) κατάφερε με έναν εκπληκτικό γύρο να βρεθεί δεύτερος, μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο.

Έτσι, η πρώτη σειρά της εκκίνησης αύριο θα αποτελείται από τους Ντοβιτσιόζο, Ρόσι και Μαρκέθ με τους Λορένθο, Κράτσλοου (LCR Honda) και Πετρούτσι (Pramac Ducati) να ξεκινάνε πίσω τους. Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από τους Ζαρκό (Yamaha Tech 3), Ιανόνε (Suzuki) , Ρινς και Πεντρόσα (Honda).

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.