Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Ιταλίας: Ο Λορένθο πήρε επιτέλους νίκη με την Ducati

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι Ιταλίας ανήκε ολοκληρωτικά στους Ιταλούς καθώς στις κατατακτήριες είδαν τον Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) να παίρνει την pole position και στον αγώνα τον είδαν να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί, ενώ στα δύο πρώτα βρέθηκαν οι εργοστασιακές Ducati.

Ο μόνος που χάλασε την ιταλική κυριαρχία ήταν ο Ισπανός, Χόρχε Λορένθο ο οποίος κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη με Ducati ύστερα από ενάμιση χρόνο που τρέχει με την κόκκινη ομάδα.

Ο Λορένθο έδειξε από την αρχή ότι είχε τα φόντα να κερδίσει αυτόν τον αγώνα καθώς στην εκκίνηση πέρασε τον Ρόσι και από εκεί κι έπειτα δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Αντίθετα, επέδειξε απίστευτη σταθερότητα καθώς με εξαίρεση τον πρώτο και τους τρεις τελευταίους όλοι οι υπόλοιποι γύροι του κυμάνθηκαν εντός του 1:38 κάτι που τον βοήθησε να αυξάνει συνεχώς τη διαφορά του αργά αλλά σταθερά.

Εκτός από τον Λορένθο καλή εκκίνηση έκανε και ο Μαρκέθ (Honda) ο οποίος βρέθηκε από την 6η στην 3η θέση και λίγο μετά κατάφερε να προσπεράσει και τον Ρόσι για τη 2η θέση. Όμως η πορεία του ανακόπηκε όταν στον πέμπτο γύρο άργησε να φρενάρει στη στροφή 10, μπήκε στην αμμοπαγίδα και έπεσε. Τελικά σήκωσε τη μοτοσυκλέτα του όμως δεν κατάφερε ποτέ να ανακάμψει τερματίζοντας 16ος και χωρίς βαθμούς.

Στην κορυφή, πίσω από τον Λορένθο βρισκόταν ο Ντοβιτσιόζο ο οποίος δεν μπορούσε να πλησιάσει τον team mate του όμως δεν άφηνε το περιθώριο και στους αναβάτες που ακολουθούσαν, να πλησιάσουν ώστε να τον απειλήσουν.

Εκεί που έγινε πραγματική μάχη, όμως, ήταν για την 3η θέση την οποία για αρκετή ώρα κράταγε ο Ντανίλο Πετρούτσι (Pramac Ducati) κάνοντας το 1-2-3 για τις ιταλικές μοτοσυκλέτες όμως κάποια στιγμή άρχισε να πέφτει η απόδοση των ελαστικών του. Ωστόσο, η μάχη συνεχιζόταν μεταξύ Ιανόνε (Suzuki) και Ρόσι ενώ και πιο μια ανάσα πιο πίσω ακολουθούσε και Ρινς (Suzuki) που έκανε κατά διαστήματα αισθητή την παρουσία του.

Τελικά, στα τελευταία στάδια του αγώνα ο Ρόσι κατάφερε να παγιωθεί στην 3η θέση και μάλιστα στα τελευταία μέτρα της πίστας απείλησε και τον Ντοβιτσιόζο.

Τελικά οι δύο Suzuki των Ιανόνε και Ρινς περιορίστηκαν στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα. Στην 6η θέση τερμάτισε ο Κράτσλοου (LCR Honda) ο οποίος ήταν συνεχώς κοντά στη μάχη της 3ης θέσης αλλά δεν κατάφερε ποτέ να επωφεληθεί από αυτή. 7ος είδε την καρό σημαία ο Πετρούτσι με τους Βινιάλες (Yamaha), Μπαουτίστα (Angel Nieto Ducati) και Ζαρκό (Yamaha Tech 3) να κλείνουν τη δεκάδα. Μάλιστα, ο Μπαουτίστα πίεζε για πολλούς γύρους τον Βινιάλες και κάποιες στιγμές κατάφερε να βρεθεί και μπροστά του για λίγο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.