Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Αργεντινής: Ο αγώνας των ανατροπών

του Σωτήριου Χάλλα

Στον δεύτερο αγώνα για το πρωτάθλημα του 2018 το δράμα ξεκίνησε πριν την έναρξη του αγώνα όταν οι διοργανωτές αποφάσισαν να καθυστερήσουν την εκκίνηση προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία σε όλους τους αναβάτες να χρησιμοποιήσουν τις μοτοσυκλέτες με τα σλικ ελαστικά καθώς το ψιλόβροχο που έπεφτε όλη την ημέρα είχε σταματήσει και η πίστα είχε στεγνώσει. Η απόφαση αυτή πάρθηκε γιατί όταν είδαν την αλλαγή των συνθηκών μπήκαν όλοι στα πιτ γνωρίζοντας ότι θα ξεκινούσαν από εκεί με εξαίρεση τον Μίλερ. Αυτό όμως θα δημιουργούσε μεγάλο πρόβλημα στην ασφάλεια του αγώνα.

Η απόφαση αυτή ενόχλησε πάρα πολύ τον Μίλερ ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες θα είχε πολύ μεγάλο πλεονέκτημα. Προκειμένου να αντισταθμιστεί ως ένα βαθμό το πλεονέκτημα που έχασε οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να του επιτρέψουν να ξεκινήσει από την πρώτη θέση μιας και ήταν ο poleman και να τοποθετήσουν τους υπόλοιπους αναβάτες πέντε σειρές πιο πίσω.

Όμως το δράμα συνεχίστηκε αφού στο τελείωμα του γύρου σχηματισμού η μηχανή του Μάρκεθ έσβησε και προκειμένου να την βάλει μπροστά την τσούλησε και μετά κινήθηκε ανάποδα στην πίστα για να επιστρέψει στη θέση του. Το αποτέλεσμα ήταν να δεχτεί ποινή λίγο μετά την έναρξη του αγώνα η οποία ήταν να κάνει ένα πέρασμα από τα πιτ, κάτι που τον έριξε στη θέση 19.

Τελικά, ο αγώνας ξεκίνησε με καθυστέρηση 20 λεπτών όμως το χάος συνεχίστηκε. Ήδη, στον πρώτο γύρο ο Πεντρόσα βρέθηκε εκτός αγώνα μετά από πτώση που είχε. Μετά την αποχώρηση του Μάρκεζ από την κορυφή λόγω της ποινής ο Μίλερ ηγούνταν του αγώνα ενώ από ένα σημείο και μετά είχαν έντονη μάχη με τον Ρινς. Κοντά στον Μίλερ και τον Ρινς ήταν και οι Ζάρκο και Κράτσλοου σχηματίζοντας μια τετράδα η οποία είχε χτίσει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους.

Έξι γύρους πριν το τέλος ο Μίλερ έκανε ένα λάθος και έτσι έδωσε την ευκαιρία στον Κράτσλοου να βρεθεί στην πρώτη θέση την οποία και κράτησε μέχρι το τέλος αν και π΄΄αλεψε πάρα πολύ έντονα με τον Ζάρκο.

Πιο πίσω, όμως, γινόταν χαμός καθώς ο Μάρκεθ στην προσπάθειά του να ανέβει έκανε αρκετές αμφιλεγόμενες προσπεράσεις με αποκορύφωμα εκείνη στον Ρόσι που οδήγησε στην πτώση του Ιταλού. Τελικά ο Ισπανός αναβάτης της Honda δέχτηκε ποινή 30 δευτερολέπτων η οποία τον έριξε στη 18η θέση ενώ νωρίτερα είχε υποχρεωθεί να επιστρέψει θέση δύο φορές.

Πίσω από τον Κράτσλοου τερμάτισε ο Ζάρκο και το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρινς.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του Γκραν Πρι Αργεντινής.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.