Είστε εδώ

MotoGP

Ducati: Θα ανανεώσει ο Ντοβιτσιόζο;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο βρίσκεται στην Ducati από το 2013 και πέρυσι κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος πίσω μόνο από τον Μαρκ Μαρκέθ της Honda ενώ φέτος βρίσκεται στην πρώτη θέση και προηγείται με 1 βαθμό του Ισπανού αναβάτη της Honda.

Ωστόσο, το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν οπότε είναι λογικό η ιταλική ομάδα να έχει ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις μαζί του ώστε να καταφέρει να τον κρατήσει, ειδικά από τη στιγμή που ο έτερος αναβάτης, ο Χόρχε Λορένθο, δε δείχνει να μπορεί να βολευτεί με τη μοτοσυκλέτα του με αποτέλεσμα να έχει πολύ φτωχά αποτελέσματα.

Φαίνεται, όμως, ότι δε θα είναι ιδιαίτερα εύκολο να τα βρούνε αφού ο Ντοβιτσιόζο θέλει να πετύχει πολύ καλύτερη συμφωνία από αυτή που έχει αφού οι απολαβές του team mate του είναι 12 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος ενώ του ίδιου “μόλις” 2 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος.

Άρα, οι Ιταλοί θα χρειαστεί να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να τον κρατήσουν κάτι που δε φαίνεται να έκαναν στην πρώτη τους πρόταση γι’ αυτό και η πρότασή τους απορρίφθηκε από τον αναβάτη.

Βέβαια, παρά το γεγονός ότι η πρόταση απορρίφθηκε και ότι ο Ντοβιτσιόζο είναι σε επαφή με τη Honda και τη Suzuki οι περισσότεροι άνθρωποι του πρωταθλήματος εκτιμούν ότι θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ της Borgo Panigale και του 32χρονουΙταλού αναβάτη αφού αυτή δείχνει να είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή και για τις δύο πλευρές.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.