Είστε εδώ

MotoGP

Ducati: Ο Πετρούτσι έθεσε τους δικούς του όρους

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ducati του χρόνου χάνει τον έναν από τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της, τον Χόρχε Λορένθο ο οποίος αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στη Honda και για αυτό το λόγο οι Ιταλοί αναγκάστηκαν να ψάξουν τον αναβάτη που θα τον αντικαταστήσει.

Η πρώτη τους κίνηση ήταν να κάνουν πρόταση στον αναβάτη της δορυφορικής Pramac Ducati, Ντανίλο Πετρούτσι, μιας και ο Ιταλός γνωρίζει ήδη ως ένα βαθμό τις ιδιαιτερότητες της μοτοσυκλέτας αφού αυτή τη στιγμή αγωνίζεται με την έκδοση του 2017.

Η πρόταση που του έκαναν προέβλεπε συμβόλαιο 1+1 έτους, περίπου ό,τι έχει συμβεί δηλαδή με όλους τους αναβάτες των εργοστασιακών ομάδων οι οποίοι έχουν όλοι υπογράψει για δύο έτη όμως ο Πετρούτσι είχε άλλη άποψη.

Αντί για 1+1 θέλησε να υπογράψει συμβόλαιο ενός έτους και εξήγησε τους λόγους που προχώρησε σε αυτήν την κίνηση.

Όπως είπε ο Ιταλός, αν η πορεία του το 2019 είναι καλή, έχοντας συμβόλαιο ενός έτους, του δίνεται τη δυνατότητα να διαπραγματευτεί ένα νέο με πιο ευνοϊκούς για τον ίδιο όρους. Ακόμα, πιστεύει ότι η περίοδος εκμάθησης δεν έχει ολοκληρωθεί για τον ίδιο οπότε θέλει πρώτα να αποκομίσει περισσότερη εμπειρία και μετά να προχωρήσει στην υπογραφή κάποιου μεγαλύτερης διάρκειας συμβολαίου. Δεν παρέλειψε, ωστόσο, να τονίσει ότι ελπίζει να παραμείνει για πολλά χρόνια στη Ducati.

Αυτή τη στιγμή ο Πετρούτσι βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος με 71 βαθμούς έναντι 66 που έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati, Λορένθο και Ντοβιτσιόζο και 49 του έτερου αναβάτη της Pramac Ducati οπότε αυτό του δίνει τη δυνατότητα να “επιβάλει” ως ένα βαθμό τους δικούς του όρους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.