Είστε εδώ

MotoGP

Αντρέα Ιανόνε: "Το συμβόλαιο με την Aprilia δεν είναι συνηθισμένο"

του Σωτήριου Χάλλα

Τα συμβόλαια που υπογράφονται στο MotoGP συνήθως προβλέπουν ότι η διάρκειά τους θα είναι δύο χρόνια και αυτή ακριβώς είναι η περίοδος που έχει μείνει ο Ιανόνε σε όποια ομάδα έχει πάει.

Μάλιστα ο Ιταλός αναβάτης ο οποίος αυτή τη στιγμή ανήκει στο δυναμικό της Suzuki έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με την Aprilia που θα αποτελέσει τον τέταρτο σταθμό στην καριέρα του.

Οι πρώτες τρεις ομάδες της μεγάλης κατηγορίας από τις οποίες έχει περάσει είναι η Pramac Ducati, η εργοστασιακή Ducati και τώρα η Suzuki.

Ωστόσο, ίσως στην Aprilia τα πράγματα να είναι διαφορετικά καθώς με δηλώσεις του ο ίδιος ο Ιανόνε αποκάλυψε ότι τι συμβόλαιο που έχει υπογράψει με την ιταλική εταιρεία είναι διαφορετικό από τα συνηθισμένα αφού μπορεί να έχει διάρκεια δύο ετών όμως μέσα σε αυτό υπάρχει πρόβλεψη και για μετά το 2020.

Ο Ιανόνε αρχικά είχε διάθεση να συνεχίσει να αγωνίζεται με την ομάδα της Suzuki όμως παρά το γεγονός ότι η απόδοσή του πήγαινε από το καλό στο καλύτερο οι Ιάπωνες θέλησαν από πολύ νωρίς στο πρωτάθλημα να δώσουν προαγωγή στον Χοάν Μιρ ο οποίος αγωνίζεται αυτή τη στιγμή στο Moto2 με την ομάδα Marc VDS.

Αρκετοί είναι οι αναβάτες που έχουν ενοχληθεί από το γεγονός ότι τα συμβόλαια για την επόμενη χρονιά υπογράφονται τόσο νωρίς καθώς πιστεύουν ότι αυτό κάνει κακό στο άθλημα. Μία πρόταση που υπάρχει από τον Ιανόνε είναι να υπάρχει κανόνας που να περιορίζει τη μεταγραφική περίοδο σε δύο μήνες με την έναρξη αυτής της περιόδου να είναι μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.