![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/27/photon25765f67644.jpg?itok=1DVya_Gm)
Τα συμβόλαια που υπογράφονται στο MotoGP συνήθως προβλέπουν ότι η διάρκειά τους θα είναι δύο χρόνια και αυτή ακριβώς είναι η περίοδος που έχει μείνει ο Ιανόνε σε όποια ομάδα έχει πάει.
Μάλιστα ο Ιταλός αναβάτης ο οποίος αυτή τη στιγμή ανήκει στο δυναμικό της Suzuki έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με την Aprilia που θα αποτελέσει τον τέταρτο σταθμό στην καριέρα του.
Οι πρώτες τρεις ομάδες της μεγάλης κατηγορίας από τις οποίες έχει περάσει είναι η Pramac Ducati, η εργοστασιακή Ducati και τώρα η Suzuki.
Ωστόσο, ίσως στην Aprilia τα πράγματα να είναι διαφορετικά καθώς με δηλώσεις του ο ίδιος ο Ιανόνε αποκάλυψε ότι τι συμβόλαιο που έχει υπογράψει με την ιταλική εταιρεία είναι διαφορετικό από τα συνηθισμένα αφού μπορεί να έχει διάρκεια δύο ετών όμως μέσα σε αυτό υπάρχει πρόβλεψη και για μετά το 2020.
Ο Ιανόνε αρχικά είχε διάθεση να συνεχίσει να αγωνίζεται με την ομάδα της Suzuki όμως παρά το γεγονός ότι η απόδοσή του πήγαινε από το καλό στο καλύτερο οι Ιάπωνες θέλησαν από πολύ νωρίς στο πρωτάθλημα να δώσουν προαγωγή στον Χοάν Μιρ ο οποίος αγωνίζεται αυτή τη στιγμή στο Moto2 με την ομάδα Marc VDS.
Αρκετοί είναι οι αναβάτες που έχουν ενοχληθεί από το γεγονός ότι τα συμβόλαια για την επόμενη χρονιά υπογράφονται τόσο νωρίς καθώς πιστεύουν ότι αυτό κάνει κακό στο άθλημα. Μία πρόταση που υπάρχει από τον Ιανόνε είναι να υπάρχει κανόνας που να περιορίζει τη μεταγραφική περίοδο σε δύο μήνες με την έναρξη αυτής της περιόδου να είναι μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.