Είστε εδώ

F1

Ζακ Μπράουν: Τι φταίει για την κατάντια της McLaren;

του Σωτήριου Χάλλα

Η McLaren τα τελευταία χρόνια πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και από εκεί που ήταν μια ομάδα με πρωταγωνιστικό ρόλο τείνει να γίνει μια μόνιμη κάτοικος του midfield, των ομάδων δηλαδή που ανταγωνίζονται στο μέσον της κατάταξης.

Τα στατιστικά των Βρετανών δείχνουν πόσο άσχημη είναι η κατάσταση. Η τελευταία νίκη ήρθε το 2012 με τον Τζένσον Μπάτον στη Βραζιλία, ο τελευταίος τίτλος οδηγών το 2008 με τον Χάμιλτον, ο τελευταίος τίτλος κατασκευαστών το 1998 και το τελευταίο βάθρο το 2014 με τη δεύτερη θέση του Μάγκνουσεν και την τρίτη του Μπάτον στην Αυστραλία.

Φέτος με την αλλαγή σε κινητήρες  Renault όλοι περίμεναν μεγάλη βελτίωση καθώς η ομάδα υποστήριζε ότι διαθέτει ένα από τα τρία καλύτερα μονοθέσια στο πρωτάθλημα και ότι ο κινητήρας της Honda έφταιγε που δεν έρχονταν τα αποτελέσματα όμως η φετινή πορεία είναι μόνο λίγο καλύτερη σε σχέση με το 2017.

Η πρώτη μεγάλη κίνηση για τη βελτίωση της ομάδας ήταν η αποχώρηση του Ερίκ Μπουγιέ ενώ μετά από αυτήν ο διευθύνων σύμβουλος στης McLaren, Ζακ Μπράουν, έκανε κάποιες δηλώσεις γενικά για την απόδοση της ομάδας στις οποίες είπε ότι η έλλειψη επιτυχιών οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στη διοικητική αστάθεια που υπάρχει στους Βρετανούς τα τελευταία χρόνια.

Χαρακτηριστικά ανέφερε το πέρασμα από την κορυφή της ομάδας του Μάρτιν Γουίτμαρς, την αποχώρηση του Ρον Ντένις και τη σύντομη θητεία του Γιοστ Καπίτο.

Αυτό το οποίο επισήμανε ο Μπράουν είναι ότι πλέον στη McLaren ξεκινάει η αναδιοργάνωση ώστε να βρεθεί τι φταίει στη δομή και μια προσπάθεια να υπάρξει σταθερότητα στα διοικητικά ώστε οι άνθρωποι της ομάδας να ασχοληθούν από εδώ και στο εξής μόνο με τα αγωνιστικά θέματα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.