Η McLaren τα τελευταία χρόνια πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και από εκεί που ήταν μια ομάδα με πρωταγωνιστικό ρόλο τείνει να γίνει μια μόνιμη κάτοικος του midfield, των ομάδων δηλαδή που ανταγωνίζονται στο μέσον της κατάταξης.
Τα στατιστικά των Βρετανών δείχνουν πόσο άσχημη είναι η κατάσταση. Η τελευταία νίκη ήρθε το 2012 με τον Τζένσον Μπάτον στη Βραζιλία, ο τελευταίος τίτλος οδηγών το 2008 με τον Χάμιλτον, ο τελευταίος τίτλος κατασκευαστών το 1998 και το τελευταίο βάθρο το 2014 με τη δεύτερη θέση του Μάγκνουσεν και την τρίτη του Μπάτον στην Αυστραλία.
Φέτος με την αλλαγή σε κινητήρες Renault όλοι περίμεναν μεγάλη βελτίωση καθώς η ομάδα υποστήριζε ότι διαθέτει ένα από τα τρία καλύτερα μονοθέσια στο πρωτάθλημα και ότι ο κινητήρας της Honda έφταιγε που δεν έρχονταν τα αποτελέσματα όμως η φετινή πορεία είναι μόνο λίγο καλύτερη σε σχέση με το 2017.
Η πρώτη μεγάλη κίνηση για τη βελτίωση της ομάδας ήταν η αποχώρηση του Ερίκ Μπουγιέ ενώ μετά από αυτήν ο διευθύνων σύμβουλος στης McLaren, Ζακ Μπράουν, έκανε κάποιες δηλώσεις γενικά για την απόδοση της ομάδας στις οποίες είπε ότι η έλλειψη επιτυχιών οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στη διοικητική αστάθεια που υπάρχει στους Βρετανούς τα τελευταία χρόνια.
Χαρακτηριστικά ανέφερε το πέρασμα από την κορυφή της ομάδας του Μάρτιν Γουίτμαρς, την αποχώρηση του Ρον Ντένις και τη σύντομη θητεία του Γιοστ Καπίτο.
Αυτό το οποίο επισήμανε ο Μπράουν είναι ότι πλέον στη McLaren ξεκινάει η αναδιοργάνωση ώστε να βρεθεί τι φταίει στη δομή και μια προσπάθεια να υπάρξει σταθερότητα στα διοικητικά ώστε οι άνθρωποι της ομάδας να ασχοληθούν από εδώ και στο εξής μόνο με τα αγωνιστικά θέματα.