Είστε εδώ

F1

Τρίτη ημέρα επίσημων δοκιμών, Βαρκελώνη : O Φέτελ δίνει τον ρυθμό

του Motori Reporter

Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο της 3ης ημέρα των επίσημων δοκιμαστικών της Formula 1, στην πίστα της Καταλωνίας, αλλά “σπάζοντας” και το ρεκόρ πίστας. 

O τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε χρόνο 1:19.024, έχοντας τοποθετήσει στην SF70H τα ultra soft ελαστικά της Pirelli. Μάλιστα, σύμφωνα με την τηλεμετρία, ο Φέτελ στο τρίτο χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας έριξε τον ρυθμό του, χάνοντας αρκετά δέκατα του δευτερολέπτου. Επίσης ήταν ο οδηγός που κάλυψε τους περισσότερους γύρους (156), όντας σταθερός στο γυρολόγιό του.  

Πίσω του, με τον δεύτερο ταχύτερο γύρο τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes W08. O Βρετανός ήταν κατά 0,328 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Φέτελ, έχοντας και αυτός την ultra soft γόμα. 

Πολύ καλή απόδοση είχε και ο Εστεμπάν Οκόν με την Force India, που σημείωσε τον τρίτο ταχύτερο γύρο, ο οποίος ήταν πιο αργός από του πρωτοπόρου Φέτελ κατά 1,137 δευτερόλεπτα. 

Στις πιο πίσω θέσεις βρέθηκαν οι Ντάνιλ Κβίατ (Toro Rosso), Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Στόφελ Φαντόρν (McLaren), Βάλτερι Μπότας (Mercedes), Πασκάλ Βερλάιν (Sauber), Τζόλιον Πάλμερ (Renault), Μάρκους Έρικσον (Sauber) και οι δύο Williams των Φελίπε Μάσα και Λανς Στρολ. 

Και η τρίτη ημέρα των δοκιμών στιγματίστηκε από τις πολλές κόκκινες σημαίες. Ο Στόφελ Φαντόρν αναγκάστηκε να σταματήσει δύο φορές, αμφότερες λόγο ηλεκτρικών προβλημάτων στην McLaren MCL32, κάτι που συνέβη και με τον Ντάνιλ Κβίατ (Toro Rosso) και Τζόλιον Πάλμερ (Renault).  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.