Είστε εδώ

F1

Scuderia Ferrari : Χριστουγεννιάτικη συνάντηση με τον Μαρκιόνε

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Την καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη συνάντηση με τον Τύπο είχε ο πρόεδρος της Ferrari Σέρτζιο Μαρκιόνε, παρέα με τον Μαουρίτσιο Αριβαμπένε επικεφαλής της Scuderia Ferrari και τον Ματία Μπινότο, τεχνικό διευθυντή.

Ο Μαρκίονε τόνισε ότι «η Ferrari είναι ομάδα που τα δίνει όλα και έχει μεγάλη θέληση για τη νίκη. Έχει αναδιαρθρωθεί και προτιμώ να κοιτάξουμε προς το μέλλον με έναν διαφορετικό τρόπο. Δεν μετανιώνω για τις επιλογές που έγιναν, ήταν όλα σε σωστή δομή μελετημένα. Υπάρχουν όμως πολλά πράγματα που λείπουν πίσω από τη σκηνή, ενώ θα πρέπει να υπογραμμίσω ότι τα πράγματα κύλησαν διαφορετικά όταν την τεχνική διεύθυνση ανέλαβε ο Μπινότο. Είμαστε σίγουροι ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο και οι επιτυχίες είναι πολύ κοντά» τόνισε μεταξύ των άλλων ο Σέρτζιο Μαρκιόνε.

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε ο οποίος ευχαρίστησε τους οπαδούς της ομάδας τονίζοντας ότι «έχετε πολύ υπομονή και εμείς θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην σας απογοητεύσουμε».

Ο Αριβαμπένε απάντησε και στην ερώτηση πρόκληση όταν τον ρώτησαν ότι ο Φέτελ αγωνίζεται χωρίς κίνητρα λέγοντας τα εξής:

«Η Ferrari έχει στις τάξεις της δύο παγκόσμιους πρωταθλητές. Τον Φέτελ και τον Ραϊκόνεν. Μάλιστα ο Φέτελ ήταν στο Μαρανέλο πριν λίγα 24ωρα και εργαζόταν σκληρά στον προσομοιωτή επαναλαμβάνοντας ότι θέλει να κερδίσει με τη Ferrari. Είναι στο χέρι μας να δώσουμε σε Σεμπάστιαν και Κίμι αυτοκίνητο ικανό ώστε να κερδίσουν».

Τελευταίος πήρε το λόγος ο τεχνικός διευθυντής Ματία Μπινότο σχολιάζοντας ότι «υπάρχουν τόσες πολλές αλλαγές στους κανόνες που αφορούν την αεροδυναμική, που πρέπει πολύ να δουλέψουμε σε ο,τι αφορά τη συμπεριφορά των μονοθεσίων στην είσοδο-έξοδο των στροφών, στην επιτάχυνση, και στο φρενάρισμα. Θα πρέπει να εισάγουμε νέες λύσεις πριν τις ανακαλύψουν οι άλλες ομάδες και είναι απλά θέμα χρόνου για να το επιτύχουμε» σχολίασε ο Μπινότο για να ολοκληρώσει με μια πρόταση που φανέρωσε γιατί η Ferrari δεν κέρδισε αγώνα φέτος. Είπε λοιπόν ο Μπινότο ότι «αυτό που έλειπε σε ορισμένες περιπτώσεις φέτος ήταν η δυνατότητα να αντιδράσει γρήγορα η ομάδα» και πόσο δίκαιο είχε…

Η νέα Ferrari για το καινούργιο πρωτάθλημα της Formula 1 θα παρουσιαστεί στις 24 Φεβρουαρίου.

Στη φωτογραφία από δεξιά, Αριβαμπένε, Μαρκιόνε, Μπινότο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.