Είστε εδώ

F1

Ρος Μπρον: Τολμηρή πρόταση για να βελτιωθεί το θέαμα

του Σωτήριου Χάλλα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ψηφοφοριών από διάφορα μέσα σε όλον τον κόσμο το Γκραν Πρι της Αμερικής στο οποίο κέρδισε ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν το καλύτερο της χρονιάς που μας πέρασε.

Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο ότι κέρδισε ο συμπαθής σε αρκετούς Φινλανδός αλλά και στο ότι οι τελευταίοι γύροι σημαδεύτηκαν από την τριπλή μάχη μεταξύ των Ραϊκόνεν, Φερστάπεν και Χάμιλτον. Μάλιστα, οι τρεις οδηγοί είχαν βρεθεί σε απόσταση κάτω του 1 δευτερολέπτου ο ένας από τον άλλο παρά το γεγονός ότι εκκινούσαν από διαφορετικά σημεία του grid και ότι είχαν ακολουθήσει ο καθένας τη δική του στρατηγική.

Ο αγώνας αυτός άνοιξε μεγάλη κουβέντα σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν σε μία τόσο συναρπαστική εξέλιξη και ο Ρος Μπρον, πρώην επικεφαλής της Ferrari και υπεύθυνος αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Liberty Media κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η βασική αιτία ήταν η βροχή της Παρασκευής που δεν επέτρεψε στις ομάδες να δοκιμάσουν εκτενώς τις τρεις γόμες.

Έχοντας μόνο τις δοκιμές του Σαββάτου για να χρησιμοποιήσουν τα στεγνά ελαστικά οι ομάδες δεν πρόλαβαν να μαζέψουν επαρκή δεδομένα έτσι οι στρατηγικές τους ήταν επιρρεπείς σε λάθη καθώς ωθήθηκαν να δοκιμάσουν διάφορες λύσεις.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι ο Βρετανός μηχανικός ψάχνει έναν τρόπο να μειώσει την προβλεψιμότητα των αγώνων δημιουργώντας αντίστοιχες συνθήκες σε όλους τους αγώνες της χρονιάς.

Στο πλαίσιο συνέντευξής του ο Πάντι Λόου, τεχνικός διευθυντής της Williams είπε ότι μία από τις ιδέες του Ρος Μπρον είναι στις δοκιμές της Παρασκευής οι ομάδες να επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν μόνο μία από τις τρεις γόμες ώστε να μην βελτιστοποιούν το μονοθέσιο και για τις τρεις και να υπάρχει κενό στα δεδομένα τους ως προς το πώς θα αποδώσουν οι άλλες δύο γόμες στον αγώνα.

Σύμφωνα με τον Λόου το “πρόβλημα” είναι ότι πλέον τα μονοθέσια είναι πάρα πολύ αξιόπιστα, οι οδηγοί είναι άριστα γυμνασμένοι και υπερβολικά καλά προετοιμασμένοι για τον κάθε αγώνα και οι ομάδες χρησιμοποιούν μια στρατιά από ανθρώπους οι οποίοι αναλύουν δεδομένα και κάνουν προσομοιώσεις.

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ο παράγοντας τύχη να μειώνεται τόσο πολύ που είναι πολύ σπάνιο να έχουμε κάποια ανατροπή που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού.

Σίγουρα η Formula 1 πρέπει να βρει έναν τρόπο να κάνει τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες όμως θα συμφωνήσουν οι ομάδες (ειδικά οι μεγαλύτερες) σε μία τόσο ριζοσπαστική λύση ή θα την πολεμήσουν;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.