Είστε εδώ

F1

Ρομέν Γκροσζάν: "Το καρτ είναι πιο δύσκολο από τη Formula 1"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Χάμιλτον δήλωσε πριν το Γκραν Πρι του Καναδά ότι πλέον η οδήγηση ενός μονοθεσίου της Formula 1 έχει γίνει πολύ πιο εύκολη από ότι στο παρελθόν, γι’ αυτό οι νέοι οδηγοί μπορούν να είναι γρήγοροι ακόμα και στις πρώτες τους εμφανίσεις, άποψη με την οποία συντάσσεται και ο Ρομέν Γκροσζάν.

Ο Γάλλος οδηγός πήγε ένα βήμα πιο πέρα την κουβέντα, λέγοντας ότι πλέον η οδήγηση ενός καρτ είναι σωματικά πιο κουραστική από τα μονοθέσια της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

“Πρόσφατα έτρεξα έναν αγώνα με φίλους, στον οποίο αγωνιστήκαμε με καρτ των 125 κ. εκ. με ταχύτητες. Όταν τελείωσε, ένιωθα περισσότερη κούραση από όση νιώθω μετά από ένα Γκραν Πρι”, δήλωσε ο Γκροσζάν στη εφημερίδα της Δανίας, Ekstra Bladet.

“Γιατί; Επειδή πιέζεις συνεχώς. Αντίθετα, στη Formula 1 κόβουμε ρυθμό για να εξοικονομήσουμε καύσιμα ή ελαστικά. Στη Βαρκελώνη ένιωθα ότι πιέζαμε το μονοθέσιο στο μισό των δυνατοτήτων του. Αν ο αγώνας ήταν όπως στις κατατακτήριες, στο τέλος του θα πόναγε ο αυχένας μας και θα ήταν δύσκολο να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας.”

“Ακόμα, αν επέστρεφαν οι ανεφοδιασμοί, αυτό θα σήμαινε ότι δε θα έπρεπε να βγάλουμε όλη τη διάρκεια του αγώνα με 100 κιλά καυσίμου αλλά στην αρχή θα ξεκινάγαμε με 30-40 κιλά, οπότε θα ήμασταν κάποια δευτερόλεπτα πιο γρήγοροι.”

Ο Χάμιλτον είχε επισημάνει ότι πολλές φορές τελειώνει έναν αγώνα και αισθάνεται ότι θα μπορούσε να τρέξει άλλους δύο ή τρεις, επειδή δεν έχει κουραστεί ιδιαίτερα, κάτι το οποίο θεωρεί ότι δε θα έπρεπε να συμβαίνει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.