Είστε εδώ

F1

Renault: Μένει ή φεύγει; Έχουμε επίσημη απόφαση

του Σωτήριου Χάλλα

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Στο πλαίσιο των περικοπών η γαλλική εταιρεία σκοπεύει να απλοποιήσει τις εσωτερικές της διαδικασίες, να αυξήσει τα κοινά εξαρτήματα ανάμεσα στα μοντέλα της και να τροποποιήσει τις γραμμές παραγωγής. Επιπλέον, σκοπεύει να μειώσει τον ετήσιο όγκο παραγωγής μέχρι το 2024, από τα 4 εκατομμύρια μονάδες που είναι σήμερα, στα 3.3 εκατομμύρια.

Οι παραπάνω αλλαγές θα επιφέρουν το κλείσιμο ενός ή περισσότερων εργοστασίων και περικοπές προσωπικού της τάξης των 15.000 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παρά τις παραπάνω ενέργειες, η Κλοτίλντ Ντελμπός, προσωρινή διευθύνουσα σύμβουλος της Renault ανέφερε ότι η παρουσία των Γάλλων στο άθλημα θα συνεχιστεί. Βασικός παράγοντας ο οποίος συνετέλεσε σε αυτή την απόφαση ήταν η μείωση του budget cap για το 2021 από τα 175 εκατομμύρια δολάρια, στα 145 εκατομμύρια δολάρια.

Έτσι, ένα από τα μεγαλύτερα ανοιχτά ζητήματα των τελευταίων μηνών, κλείνει με τον πιο επίσημο τρόπο. Παράλληλα, οι αλλαγές στους κανονισμούς άρχισαν ήδη να αποδίδουν καρπούς, προτού καν ξεκινήσει η εφαρμογή τους. Liberty Media, FIA αλλά και σημαντική μερίδα των επικεφαλής ήθελαν αυτό το νέο πακέτο κανονισμών ώστε να αποτρέψουν τη φυγή των μικρότερων ομάδων, κίνηση η οποία φαίνεται να πετυχαίνει το στόχο της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.