Είστε εδώ

F1

Ντάνιελ Ρικιάρντο: Θα παραμείνει στους "ταύρους" ο Αυστραλός;

του Σωτήριου Χάλλα

Το συμβόλαιο του Ντάνιελ Ρικιάρντο λήγει στο τέλος του 2018 και μέχρι στιγμής ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull δεν έχει ανακοινώσει κάποια οριστική απόφαση σχετικά με το ποιο θα είναι το μέλλον του στη Formula 1.

Βέβαια ο Ρικιάρντο γνωρίζει ότι αυτή τη στιγμή είναι ο πιο επιθυμητός οδηγός στο grid και ότι άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο, όλες οι ομάδες θα ήθελαν να τον έχουν στο τιμόνι του ενός εκ των δύο μονοθεσίων τους.

Αν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την απόκτησή του το έχει δείξει η McLaren η οποία του έκανε προσφορά για συμβόλαιο που θα προέβλεπε αποδοχές ύψους 20 εκατομμυρίων ανά έτος, πολύ μεγάλη είναι και η επιθυμία της Red Bull να τον κρατήσει στις τάξεις της και ίσως αυτή να είναι και η πιο ρεαλιστική επιλογή που έχει.

Όπως φαίνεται από τις κατά καιρούς δηλώσεις του ο “honey badger”, όπως είναι το προσωνύμιό του, δεν ενδιαφέρεται να έχει μόνο παχυλές αποδοχές αλλά και ένα μονοθέσιο το οποίο θα του δώσει την ευκαιρία να παλέψει για το πρωτάθλημα.

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνει στους ταύρους διεκδικώντας, όμως, μεγαλύτερο συμβόλαιο από του Φερστάπεν μιας και η συμβολή του στην ομάδα είναι μεγαλύτερη.

Στοιχείο που ενισχύει την πεποίθηση ότι ο Ρικιάρντο θα παραμείνει στη Red Bull είναι οι δηλώσεις του ίδιου του οδηγού αλλά και του επί κεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ότι οι δύο πλευρές είναι κοντά σε μια συμφωνία και ότι πλέον απομένει να διευθετηθούν μόνο κάποιες λεπτομέρειες.

Ίσως, Ρικιάρντο και Red Bull να έχουν ήδη καταλήξει σε συμφωνία αλλά να θέλουν να το ανακοινώσουν κάποια στιγμή μέσα στο τριήμερο 29 Ιουνίου – 1 Ιουλίου που θα γίνει το Αυστριακό Γκραν Πρι στην πίστα που είναι ιδιοκτησία της ομάδας και θεωρείται ο εντός έδρας αγώνας της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.