Είστε εδώ

F1

Μεταγραφικά: Έκλεισε το οδηγικό δίδυμο της McLaren για το 2019

του Σωτήριου Χάλλα

Έναν από τους πιο δυσεπίλυτους γρίφους της φετινής σεζόν τον είχε η McLaren η οποία έπρεπε να πάρει μια απόφαση σχετικά με τους οδηγούς που θα έτρεχαν για λογαριασμό της το 2019.

Όταν ο Φερνάντο Αλόνσο ανακοίνωσε ότι το 2019 δε θα τρέχει στη Formula σχεδόν αμέσως ανακοινώθηκε ότι τη θέση του θα την έπαιρνε ο Κάρλος Σάινθ όμως αυτό ήταν το εύκολο μέρος του προβλήματος αφού ο νεαρός Ισπανός ήταν ένας οδηγός που τον ήθελαν εδώ και αρκετό καιρό οι άνθρωποι της βρετανικής ομάδας.

Το δύσκολο κομμάτι ήταν μετά αφού έπρεπε να αποφασίσουν ποιος θα είναι ο έτερος οδηγός τους για το 2019. Σύμφωνα με δηλώσεις του Ζακ Μπράουν υπήρχαν τέσσερις οδηγοί που εξετάζονταν από τη McLaren.

Αν και ποτέ δεν αναφέρθηκαν επίσημα τα ονόματα η επικρατέστερη άποψη ήταν ότι οι δύο από τους τέσσερις υποψήφιους ήταν οι οδηγοί της Force India, Πέρεθ και Οκόν, ο τρίτος ήταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα της F2, Λάντο Νόρις και ο τέταρτος ήταν ο Φαντόρν και μια πιθανή συνέχεια της συνεργασίας τους.

Τελικά, όμως, στη McLaren αποφάσισαν ότι ο Φαντόρν δεν τους κάνει για την επόμενη χρονιά και θα εμπιστευτούν το ένα από τα δύο μονοθέσιά τους στον Λάντο Νόρις. Λίγο πριν την ανακοίνωση του ονόματος του Λάντο Νόρις για το 2019 είχε προηγηθεί άλλη ανακοίνωση στην οποία αναφερόταν ότι ο Φαντόρν θα έφευγε από την ομάδα με την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν.

Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα ένα κομμάτι του ιδιαίτερα περίπλοκου φετινού μεταγραφικού παζλ μπαίνει στη θέση του και περιμένουμε να δούμε στα χέρια ποιων οδηγών θα καταλήξουν οι θέσεις που έχουν μείνει ακόμα ελεύθερες για την επόμενη χρονιά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.