Είστε εδώ

F1

Μεταγραφές 2018: Όλο το grid περιμένει την απόφαση του Ρικιάρντο

του Σωτήριου Χάλλα

Βρισκόμαστε σε εκείνη την εποχή του χρόνου που αρχίζουν και φουντώνουν οι φήμες σχετικά με τις μεταγραφές που θα γίνουν ενόψει της επόμενης χρονιάς καθώς είναι αρκετοί οι οδηγοί που το συμβόλαιό τους λήγει και κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί.

 

Mercedes

Πρώτη και κύρια είναι η Mercedes μιας και το συμβόλαιο και των δύο οδηγών της λήγει στο τέλος της σεζόν. Η λογική λέει ότι ο Χάμιλτον θα παραμείνει καθώς δεν υπάρχει κάποια άλλη ομάδα που να τον ικανοποιεί τόσο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι όσο και στο οικονομικό.

Αρκετά σίγουρη είναι και η παραμονή του Μπότας όμως ο Φινλανδός δε δείχνει να έχει την εξέλιξη που περίμεναν στη γερμανική ομάδα και ίσως μπουν στον πειρασμό να σκεφτούν την εναλλακτική του Ρικιάρντο όμως δύσκολα ο Βρετανός πρωταθλητής θα δεχόταν κάποιον τόσο ισχυρό αντίπαλο για team-mate άρα το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι θα συνεχίσουν και οι δύο στην ομάδα που βρίσκονται. Το μόνο αγκάθι είναι ότι Ο Μπότας θέλει διετές συμβόλαιο ενώ η Mercedes θέλει να του κάνει μονοετές. Μένει να δούμε αν θα τα βρούνε ομάδα και οδηγός.

 

Ferrari

Ερωτηματικό αποτελεί και η Ferrari στην οποία τελειώνει το συμβόλαιο του Ραϊκόνεν. Ο Φέτελ έχει εκφράσει επανειλημμένα την επιθυμία του να παραμείνει ο Iceman καθώς, όπως λέει, η εμπειρία του βοηθάει στο να βρίσκουν γρήγορα το σωστό στήσιμο του μονοθεσίου σε κάθε αγώνα. Ωστόσο, ο Φινλανδός όντας πλέον στα 38 του δεν έχει τη σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα που είχε χωρίς όμως να φέρνει απογοητευτικά αποτελέσματα.

Οι επιλογές που έχουν, λοιπόν οι Ιταλοί είναι τρεις. Η μία είναι να πάρουν τον Ρικιάρντο όμως ο Φέτελ δε θα είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος να έχει ξανά ως teammate τον Αυστραλό ενώ υπάρχει και η πολιτική της ομάδας που προτιμά να μην έχει δύο πολύ δυνατούς οδηγούς προκειμένου να έχει ξεκάθαρο καθεστώς πρώτου και δεύτερου οδηγού.

Η δεύτερη επιλογή είναι ο εντυπωσιακός με τη Sauber, Σαρλ Λεκλέρκ, όμως και πάλι πέφτουμε πάνω στην πολιτική της ομάδας η οποία δε συνηθίζει να δίνει ευκαιρίες σε πολύ νέους οδηγούς. Η τρίτη επιλογή και πιο πιθανή με βάση τα παραπάνω είναι να παραμείνει ο Κίμι ένα χρόνο ακόμα και τότε να γίνει η προαγωγή του Λεκλέρκ.

 

Red Bull

Και στους ταύρους υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με την επόμενη σεζόν και αυτή έχει να κάνει με τον Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός κλείνει στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας του (1η Ιουλίου) τα 29 και βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα που είχε ποτέ ενώ και η αξία του βρίσκεται στα ύψη. Το ζητούμενο είναι αν ο οδηγός της Red Bull ψάχνει για ένα παχυλό συμβόλαιο ή αν θέλει την ευκαιρία να κερδίσει ένα πρωτάθλημα. Αν ψάχνει για το πρώτο η επιλογή του είναι εύκολη καθώς αυτή τη στιγμή η McLaren του προσφέρει 20 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος και ίσως αν το παζαρέψει πετύχει να αυξήσει κι άλλο αυτό το ποσό.

Αν, όμως, θέλει την ευκαιρία για πρωτάθλημα μάλλον θα χρειαστεί να συμβιβαστεί με πολύ λιγότερα χρήματα στη Red Bull. Η αυστριακή ομάδα δε συνηθίζει να κάνει μεγάλα συμβόλαια με τους οδηγούς της όμως αν πάει καλά η συνεργασία με τη Honda ίσως καταφέρει και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Το θέμα είναι τι θα διαλέξει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο. Μάλιστα, η απόφασή του Αυστραλού, εκτός από τις Mercedes και Ferrari επηρεάζει και τις Renault και McLaren.

 

Renault

Στη γαλλική ομάδα θέλουν να κρατήσουν τον Κάρλος Σάινθ ο οποίος φέτος τρέχει με το κίτρινο μονοθέσιο δανεικός από τη Red Bull, κάτι που δε βλέπουμε συχνά στη Formula 1, ενώ και ο ισπανός θέλει να παραμείνει εκεί. Το θέμα είναι ότι η απόφαση δεν εξαρτάται από τον ίδιο με βάση το συμβόλαιό του αλλά από τη Red Bull η οποία αν αποχωρήσει ο Ρικιάρντο, κατά πάσα πιθανότητα θα τον καλέσει να καλύψει τη θέση που θα μείνει άδεια και θα βάλει τη Renault στη διαδικασία να ψάχνει οδηγό.

 

McLaren

Τέλος, το μεγαλύτερο ίσως μπέρδεμα είναι στη McLaren. Οι Βρετανοί έχουν κάνει πρόταση στον Ρικιάρντο όμως σε περίπτωση που ο Αυστραλός δεχτεί δεν είναι ξεκάθαρο ποιον οδηγό μεταξύ των Φαντόρν και Αλόνσο θα κρατήσουν. Ο Ισπανός θεωρητικά είναι πιο πιθανό να αποφασίσει να φύγει καθώς είναι φανερά ενοχλημένος από την απόδοση της ομάδας και ταυτόχρονα κυνηγάει το Triple Crown με το μόνο επίτευγμα που του λείπει να είναι η νίκη στην Ινδιανάπολη όμως στις δηλώσεις του εμφανίζεται να θέλει να παραμείνει και το 2019.

Και σα να μην έφτανε αυτό, στην εξίσωση μπαίνει και ο Λάντο Νόρις ο οποίος αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη Formula 2 όπου κάνει εξαιρετικές εμφανίσεις, με τη McLaren να έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα ήθελε να είναι αυτή που θα του δώσει θέση στη Formula 1.

 

Συμπέρασμα

Τελικά, σχεδόν όλο το μεταγραφικό παζάρι αυτή τη στιγμή κρέμεται από το πού θα πάει ο Ρικιάρντο του οποίου η απόφαση αναμένεται να δημιουργήσει ντόμινο εξελίξεων. Περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα κάνει ο Αυστραλός και τι αποτέλεσμα θα έχουν οι ενέργειές του στη διαμόρφωση του grid για το 2019.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.