![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/7/1/photon17170f41463.jpg?itok=1e4R-81H)
Για πέμπτη φορά φέτος, ο Λιούις Χάμιλτον αλλάζει μονάδα ισχύος (MGU-H και turbo) στην Mercedes W07. Το παραπάνω γεγονός σημαίνει ότι στην επόμενη αλλαγή που θα κάνει θα δεχτεί ποινή, κάτι που μπορεί να συμβεί μακροπρόθεσμα. Εκτός του MGU-H και του turbo, στη νέα μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του Βρετανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή, τοποθετήθηκε η τέταρτη μονάδα ελέγχου των ηλεκτρονικών, η πέμπτη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας, ο τρίτος κινητήρας εσωτερικής καύσης και η τρίτη MGU-K.
«Έχω τον τελευταίο μου κινητήρα για αυτό το τριήμερο,» δήλωσε ο Χάμιλτον, «Και θα έχω σίγουρα έναν αγώνα που θα εκκινήσω τελευταίος, ίσως και δύο, γιατί πρέπει να αλλάξω δύο κινητήρες, τον έκτο και τον έβδομο. Το χειρότερο είναι πως είμαι ο μόνος οδηγός με κινητήρα Mercedes που έχει συμβεί αυτό. Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα, και πρέπει να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ με αυτόν τον κινητήρα. Φυσικά δεν είναι ωραίο όταν βλέπεις ότι οι οχτώ οδηγοί με κινητήρα Mercedes πάνε βάση του πλάνου, έχουν χρησιμοποιήσει όλοι δύο κινητήρες και έχουν άλλους τέσσερις και εγώ έχω μόνο έναν. Δεν είναι ευχάριστο συναίσθημα, αλλά δε μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό».