Είστε εδώ

F1

Μercedes: Εφαρμογή team orders;

του Motori Reporter

Μετά τον δραματικό τελευταίο γύρο του αυστριακού Γκραν Πρι και την επαφή που είχαν μεταξύ τους οι δύο οδηγοί της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον, ο αγωνιστικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ, δήλωσε πως η ομάδα του θα αποφασίσει μέσα στις επόμενες μέρες αν θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα team orders.

Θυμίζουμε ότι ο Χάμιλτον πήρε μία πολύ σημαντική νίκη, στον τελευταίο από τους 71 γύρους, καθώς ο Ρόσμπεργκ “πλήγωσε” το μονοθέσιό του στην επαφή που είχανοι δύο τους. Δεν είναι η πρώτη φορά που συγκρούονται οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι, καθώς και στο ισπανικό Γκραν Πρι, είχαν εμπλακεί σε παρόμοιο συμβάν, με αποτέλεσμα τη διπλή εγκατάλειψή τους. Όπως δήλωσε ο Βολφ: «Ήταν ξεκάθαρο πως κάποια στιγμή θα συνέβαινε αυτό, και αφελής εγώ σκέφτηκα πως είχαν πάρει το μάθημά τους και ότι δε θα ξανασυνέβαινε. Αλλά, να που έγινε ξανά, οπότε πρέπει να δούμε τι επιλογές έχουμε, και μία από αυτές είναι να δώσουμε εντολές σε κάποιο σημείο του αγώνα, κάτι που σίγουρα δεν είναι αρεστό, επειδή θέλω να τους βλέπω να αγωνίζονται, αλλά δε μπορούν να αγωνιστούν χωρίς να έρθουν σε επαφή, και αυτές είναι οι συνέπειες». Παράλληλα, ο Βολφ τόνισε πως η απόφαση για το αν θα εφαρμόζονται team orders από εδώ και πέρα θα παρθεί μέσα στις επόμενες μέρες: «Πρέπει να ηρεμήσουμε λίγο και μέσα στις επόμενες μέρες θα ξέρουμε. Σίγουρα πρέπει να το αποφασίσουμε αυτό, γιατί σε μία εβδομάδα έχουμε αγώνα και πρέπει να συζητήσουμε με όλους τους εμπλεκόμενους μέσα στην ομάδα για το πώς θα συνεχίσουμε». Επίσης, εξήγησε πως δεν είναι ξεκάθαρο για το ποιος πραγματικά φταίει για το συμβάν στον τελευταίο γύρο του αγώνα. «Ο Ρόσμπεργκ είχε ένα μονοθέσιο με πρόβλημα, προσπάθησε να φρενάρει αργά και δεν είχε τη γραμμή που θα έπρεπε. Ο Λιούις ήρθε από την εξωτερική. Εκεί έγινε η πρώτη επαφή. Αυτό που πιστεύω είναι ότι χρειάζονται δύο για να γίνει μία επαφή. Δεν θέλω να επιρρίψω ευθύνες, γιατί κάθε φορά που βλέπω το βίντεο και τα on-board πλάνα παίρνω νέες πληροφορίες. Έχω μία προσωπική άποψη. Δε θα την εκφράσω δημόσια».

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.