Είστε εδώ

F1

McLaren: Οραματίζεται το μονοθέσιο του 2050

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί το 2050 να είναι ακόμα αρκετά μακριά και οι προβλέψεις, σε οποιονδήποτε τομέα, να είναι παρακινδυνευμένες η McLaren, όμως, τολμά να φανταστεί πώς θα είναι τα μονοθέσια σε τρεις δεκαετίες από σήμερα και να μας τα δείξει μέσα από μια σειρά εικόνων.

Αρχικά, η βρετανική ομάδα θεωρεί σίγουρο ότι μέχρι τότε η ηλεκτροκίνηση θα έχει επικρατήσει πλήρως οπότε οι κινητήρες των μονοθεσίων του 2050 θα χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα για την κίνησή τους. Επιπλέον, ο τομέας της αυτονομίας θα έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που τα μονοθέσια είτε θα είναι ικανά με μία φόρτιση να βγάλουν όλο τον αγώνα, είτε θα χρησιμοποιούν ασύρματη φόρτιση την ώρα που κινούνται.

Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει ότι και τα μονοθέσια της Formula E μπορούν να βγάλουν από φέτος όλο τον αγώνα χωρίς να χρειαστούν επαναφόρτιση όμως η McLaren φαντάζεται ιπποδυνάμεις και ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες της Formula E. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα μπορούν να πλησιάζουν τα 500 χλμ./ώρα.

Εξελίξεις προβλέπει η McLaren και στους τομείς της σχεδίασης, της αεροδυναμικής και των υλικών. Πιο αναλυτικά βλέπουμε ότι το κόκπιτ πλέον θα είναι κλειστό, αντίθετα, οι τροχοί θα συνεχίσουν να είναι ανοιχτοί. Στο εμπρός μέρος η αεροτομή είναι πολύ πιο απλή και ενώνεται με την καλύπτρα του κόκπιτ ενώ στο πίσω μέρος η κεντρικά τοποθετημένη αεροτομή που έχουμε συνηθίσει έχει αντικατασταθεί από δύο ξεχωριστές πάνω από τους τροχούς.

Τέλος, η βρετανική εταιρεία προβλέπει ότι θα υπάρχουν μέρη του αμαξώματος που θα είναι εύκολο να αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κάποια στροφή ώστε να αυξάνεται η παραγωγή κάθετης δύναμης και θα εξαφανίζονται όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει.

Τέλος, εξελίξεις θα υπάρξουν και στον τομέα των στολών που φορούν οι οδηγοί οι οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν βασικά στοιχεία όπως οι ζωτικές τους λειτουργίες αλλά και πιο δευτερεύοντα όπως η διάθεσή τους.

Το μονοθέσιο του 2050 που οραματίζεται η McLaren το ονομάζει MCLExtreme και σίγουρα δείχνει πολύ διαφορετικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.