Είστε εδώ

F1

McLaren: Ο κινητήρας της Renault δε χώραγε στο μονοθέσιο

του Σωτήριου Χάλλα

Η McLaren μετά το “διαζύγιο” με τη Honda και την στροφή σε κινητήρες Renault είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του πώς να χωρέσει τον γαλλικό κινητήρα στο μονοθέσιό της αφού τα δύο σύνολα έχουν αρκετά σημαντικές διαφορές τόσο στο μέγεθος όσο και στη διάταξη.

Οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων στη Formula 1 έχουν ακολουθήσει δύο διαφορετικούς τρόπους διάταξης των επί μέρους εξαρτημάτων των υβριδικών συνόλων τους. Mercedes και Honda έχουν τοποθετήσει τον συμπιεστή στο εμπρός μέρος, ακολουθεί το MGU-H και στο πίσω μέρος βρίσκεται το τούρμπο. Από την άλλη, Renault και Ferrari τα τοποθετούν όλα πίσω, συμπιεστή, MGU-H και τούρμπο, με αυτή τη σειρά.

Με την προσέγγιση της Renault μπορείς να φέρεις τον κινητήρα πιο μπροστά, να τον ψύξεις πιο εύκολα αλλά και να κάνεις πιο κοντό το μονοθέσιο αλλά έχεις το τούρμπο ανάμεσα στις πίσω αναρτήσεις, κάτι που δημιουργεί ως ένα βαθμό, πρόβλημα.

Προκειμένου να κάνουμε τη μετάβαση από τον ένα κινητήρα στον άλλον έπρεπε να αλλάξουμε το σασί, το σύστημα ψύξης και τη θέση του κιβωτίου αλλά τελικά τα καταφέραμε και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό.

Μετά τα τρία “μαύρα” χρόνια με τη Honda η McLaren ελπίζει ότι με τα σύνολα της Renault Θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε ομάδες όπως η Force India και η Red Bull.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.