Η επιβολή ορίου στο πόσα χρήματα μπορούν να ξοδέψουν οι ομάδες μέσα σε μία σεζόν (budget cap), από το 2021, έχει ως αποτέλεσμα αυξημένες ανησυχίες ότι οι τρεις πιο ισχυρές ομάδες θα ξοδέψουν πάρα πολλά χρήματα το 2020, ώστε να έχουν πλεονέκτημα στη συνέχεια.
Από την άλλη, η McLaren που κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών το 2019 μετά από πολλά χρόνια που καταγράφει κακές πορείες, δε θα ακολουθήσει το δρόμο της μεγέθυνσης του προϋπολογισμού.
Αυτό το οποίο θέλουν να κάνουν στη βρετανική ομάδα είναι να αρχίσουν να λειτουργούν στα όρια του budget cap ήδη από το 2020. Δηλαδή θα προσπαθήσουν να μην ξοδέψουν περισσότερα από 175 εκατομμύρια μέσα στην αγωνιστική σεζόν. Να επισημάνουμε ότι από το budget cap εξαιρούνται οι μισθοί των οδηγών και οι αμοιβές των επικεφαλής των διαφόρων τμημάτων που έχει η κάθε ομάδα.
Ταυτόχρονα, παρά το γεγονός ότι θα περιορίσουν τον προϋπολογισμό τους, θα προσπαθήσουν να μειώσουν περαιτέρω την απόσταση που τους χωρίζει από την κορυφή.
Η λογική πίσω από αυτή την απόφαση σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της βρετανικής ομάδας, Αντρέας Σάιντλ, είναι ότι από τη στιγμή που υπάρχουν περιορισμοί σε βασικούς τομείς όπως ο χρόνος δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα και ο χρόνος χρήσης προγραμμάτων CFD, δεν έχει νόημα η υπέρμετρη αύξηση του budget.
Τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα φανεί αν στη McLaren πήραν τη σωστή απόφαση.