Είστε εδώ

F1

McLaren: Με αυτό το μονοθέσιο θέλει να γυρίσει σελίδα

του Σωτήριου Χάλλα

Μας χωρίζουν μόλις τρεις ημέρες από την έναρξη των πρώτων χειμερινών δοκιμών στις 26 Φεβρουαρίου στη Βαρκελώνη  για το πρωτάθλημα του 2018 και σχεδόν όλες οι ομάδες έχουν παρουσιάσει τα μονοθέσιά τους. Μετά τις Ferrari και Meredes που προηγήθηκαν χτες, σήμερα ήταν η σειρά της McLaren να παρουσιάσει το μονοθέσιο με το οποίο θα συμμετάσχει στο φετινό πρωτάθλημα.

Η ονομασία του φετινού μονοθεσίου είναι MCL33 και το οδηγικό δίδυμο που θα φορέσει τα χρώματα της βρετανικής ομάδας είναι το ίδιο με πέρυσι δηλαδή ο Ισπανός, δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Φερνάντο Αλόνσο και ο Βέλγος Στοφέλ Βαντόρν. Μιας και είπαμε για χρώματα να αναφέρουμε ότι φέτος η McLaren επέλεξε να χρησιμοποιεί το πορτοκαλί της παπάγιας σε συνδυασμό με λίγο στην πίσω μεριά και μαύρο Halo, επιστρέφοντας με αυτόν τον τρόπο στις ρίζες της αφού παρόμοιους χρωματισμούς χρησιμοποιούσε ο ιδρυτής της ομάδας, Bruce McLaren.

Το μονοθέσιο της McLaren έχει δεχτεί τις περισσότερες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν από ότι όλα τα άλλα μονοθέσια (ίσως μαζί με την Toro Rosso) αφού οι Βρετανοί αποφάσισαν να σταματήσουν την προμήθεια κινητήρων από τη Honda και επέλεξαν να συνεχίσουν με τη Renault. Το θέμα είναι ότι αυτή η απόφαση ελήφθη κάπως αργά και έτσι τα χρονικά περιθώρια για να αλλάξει ο σχεδιασμός του μονοθεσίου ήταν πολύ περιορισμένα.

Μεταξύ των τεσσάρων κατασκευαστών υπάρχουν δύο βασικές “σχολές” σχεδίασης του κινητήρα. Από τη μία είναι η Honda και η Mercedes οι οποίες τοποθετούν τον συμπιεστή του τούρμπο μπροστά από τον κινητήρα, τη φτερωτή στην πίσω μεριά και το MGU-H μέσα στο V που σχηματίζουν οι κύλινδροι και από την άλλη είναι η Ferrari και η Renault οι οποίες τοποθετούν όλο το τούρμπο στην πίσω μεριά με το MGU-H να είναι και πάλι μέσα στο V αλλά “τραβηγμένο” προς το εμπρός μέρος.

Λόγω αυτών των διαφορών όταν η McLaren αποφάσισε να μεταβεί από τη Honda στη Renault έπρεπε να επανασχεδιάσει πολλά μέρη του μονοθεσίου όπως το πίσω μέρος του σασί, το κέλυφος του κιβωτίου ταχυτήτων, την πίσω ανάρτηση και το σύστημα ψύξης.

Μετά τα τρία “πέτρινα” χρόνια με τη Honda οι άνθρωποι της McLaren ελπίζουν ότι φέτος θα έχουν πολύ καλύτερη χρονιά, τόσο σε επίπεδο αξιοπιστίας όσο και αποτελεσμάτων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.