Είστε εδώ

F1

McLaren: Ειδικό livery για τον τελευταίο αγώνα του Αλόνσο

του Σωτήριου Χάλλα

Το τελευταίο Γκραν Πρι για το πρωτάθλημα του 2018 θα είναι και ο τελευταίος αγώνας στην καριέρα του Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος μετά από 18 χρόνια πήρε την απόφαση να σταματήσει (αν και έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει το 2019 ή το 2020).

Σε αυτό το κλίμα, η McLaren δε θα μπορούσε να μην κάνει κάτι ιδιαίτερο για τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αυτό που σκέφτηκαν οι άνθρωποι της ομάδας είναι να τρέξει το μονοθέσιο του Ισπανού με ιδιαίτερο livery (livery λέγεται ο συνδυασμός χρωμάτων που φέρει ένα μονοθέσιο).

Στην προκειμένη περίπτωση η βρετανική ομάδα επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα ίδια χρώματα που έχει ο Αλόνσο στο κράνος του, δηλαδή το μπλε, το κόκκινο και το κίτρινο τα οποία έχει επιλέξει επειδή είναι τα χρώματα της ιδιαίτερης πατρίδας του, της περιοχής Asturias.

Μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστο το μονοθέσιο μιας ομάδας να αλλάξει livery μόνο για έναν αγώνα όμως κάποτε αυτό ήταν κάτι πολύ συνηθισμένο για όλες τις ομάδες ωστόσο με τα χρόνια επέλεξαν να σταματήσουν να το κάνουν αφού έτσι είναι πιο εύκολο να αναγνωριστεί το μονοθέσιο ακόμα και από κάποιον που ασχολείται τακτικά με το άθλημα.

Μάλιστα, η τελευταία φορά που η McLaren είχε δημιουργήσει ειδικό livery για κάποιον οδηγό της ήταν το μακρινό 1986 για τον Κέκε Ρόσμπεργκ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.