![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/11/photon28764f76519.jpg?itok=aFPL_x9Z)
Στο φετινό πρωτάθλημα οι δύο κυρίαρχοι οδηγοί είναι οι Χάμιλτον και Μπότας που μέχρι τώρα έχουν κατακτήσει όλες τις πρώτες και δεύτερες θέσεις με τον Φινλανδό να προηγείται με ένα βαθμό διαφορά λόγω του ταχύτερου γύρου που είχε κάνει στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας.
Βλέποντας αυτή την εικόνα δεν μπορούμε να μη θυμηθούμε την έντονη ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ η οποία κορυφώθηκε το 2016, χρονιά της οποίας το τέλος είδε τον Γερμανό να πανηγυρίζει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του, λίγο πριν εγκαταλείψει την ενεργό δράση.
Σχολιάζοντας τη φετινή αντιπαλότητα με τον Μπότας ο Χάμιλτον είπε ότι δεν πρόκειται να είναι ευγενικός όταν πρόκειται για μάχες εντός πίστας αλλά ταυτόχρονα θα κάνει ό,τι είναι δυνατό ώστε να μην υπάρξει επαφή μεταξύ των δύο “ασημί βελών”.
Βέβαια, ο Βρετανός άφησε και ένα υπονοούμενο αναφορικά με την θεαματική διαφορά απόδοσης του Μπότας το 2019 συγκριτικά με το 2018 λέγοντας ότι, κατά τη γνώμη του, αυτό οφείλεται ως ένα βαθμό στο γεγονός ότι πλέον ο αρχιμηχανικός του είναι ο Ρικάρντο Μουσκόνι. Μέχρι πέρυσι ο Μουσκόνι ήταν μηχανικός Νο 2 στην ομάδα του Χάμιλτον.
Ακόμα, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ότι ο Μπότας χρησιμοποιεί κάποιες από τις ρυθμίσεις που γίνονται στο δικό του μονοθέσιο.
Σεβασμός από τη μία, υπονοούμενα από την άλλη. Για να δούμε πώς θα εξελιχτεί ο φετινός εμφύλιος στη Mercedes;