Είστε εδώ

F1

Λιούις Χάμιλτον: Ένα ακόμη βραβείο

του Motori Reporter

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής στην ψηφοφορία που διεξήχθει από το βρετανικό περιοδικό Autosport για τον “Οδηγό της Χρονιάς” στην F1. Εκλέκτορες στην συγκεκριμένη ψηφοφορία ήταν οι αγωνιστικοί διευθυντές των ομάδων της F1, οι οποίοι είχαν το δύσκολο έργο να εκλέξουν τον νικητή. Ανάμεσα τους ήταν ο Τότο Βολφ (Mercedes), o Μαουρίτσιο Αριβαμπένε (Ferrari), o Σερ Φρανκ Γουίλιαμς (Williams), ο Κρίστιαν Χόρνερ (Red Bull) κ.ά. Η λίστα των οδηγών περιείχε τα ονόματα των 10 κορυφαίων του φετινού πρωταθλήματος, ενώ σημαντικό κριτήριο για την ανάδειξη του νικητή ήταν η συνολική απόδοσή του και στους 19 αγώνες της σεζόν. Η ψηφοφορία ήταν μυστική, λαλά οι περισσότεροι γνώριζαν τον φετινό νικητή. Ο Λιούις Χάμιλτον λοιπόν συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς, και όχι άδικα. Ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρέθηκε 10 φορές φέτος στην υψηλότερη θέση του βάθρου, γεγονός που του έδωσε τον τίτλο, τρεις αγώνες πριν το τέλος. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον Γερμανό οδηγό της Ferrari να πραγματοποιεί μία πολύ καλή χρονιά, δεδομένου ότι το ιταλικό μονοθέσιο δεν ήταν άμεσα ανταγωνιστικό με τα Mercedes. Η πολύ καλή εμφάνισή του στους τελευταίους αγώνες, που συνοδεύτηκαν και με νίκες, δεν στάθηκαν αρκετές για να διεκδικήσει ο Νίκο Ρόσμπεργκ κάτι καλύτερο από την 3η θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μαξ Φερστάπεν (Toro Rosso), Ντάνιλ Κβίατ (Red Bull), Φερνάντο Αλόνσο (McLaren), Βάλτερι Μπότας (Williams), Σέρτζιο Πέρεζ (Force India), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull) και Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari).

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.