![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/1/photon26309f69111.jpg?itok=VHPJIEjz)
Οι μικτές συνθήκες καιρού που επικρατούσαν στη Monza κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών 1 και 2 αναμένεται να συνεχιστούν αφού το Σάββατο υπάρχει η πιθανότητα βροχής στις κατατακτήριες ενώ την Κυριακή ο αγώνας μάλλον θα είναι στεγνός.
Αυτό δημιουργεί έντονο πρόβλημα στις ομάδες και κυρίως στους μηχανικούς καθώς, άσχετα αν αλλάξουν οι καιρικές συνθήκες από τη μία μέρα στην άλλη, το set-up του μονοθεσίου δεν μπορεί να πειραχτεί μετά τις κατατακτήριες αφού τα αυτοκίνητα μπαίνουν σε καθεστώς parc fermé.
Λόγω των παραπάνω αλλά και της φύσης της πίστας που απαιτεί τη χρήση όσο το δυνατόν λιγότερης πτέρυγας για την επίτευξη μεγάλης τελικής ταχύτητας, οι μηχανικοί θα είναι υποχρεωμένοι να αποφασίσουν αν θέλουν το μονοθέσιο να αποδίδει τα μέγιστα στις κατατακτήριες ή στον αγώνα ή να κάνουν ένα συμβιβασμό μεταξύ των δύο. Πάντως το πιο πιθανό σενάριο, ειδικά για τις μεγάλες ομάδες, είναι να θυσιάσουν λίγο από την απόδοση στις κατατακτήριες προκειμένου να τα πάνε καλύτερα στον αγώνα.
Ακόμα, αν βρέξει για λίγο και σταματήσει (συγκεντρώνει αυξημένες πιθανότητες αυτό το σενάριο για τις κατατακτήριες) οι μηχανικοί θα έχουν ακόμα μία σημαντική απόφαση να πάρουν και αυτή είναι το πότε θα κάνουν τη μετάβαση σε σλικ ελαστικά. Η Pirelli λέει ότι θεωρητικά τα σλικ μπορούν να μπουν από όταν οι χρόνοι πέσουν κάτω από το 1:37 – 1:38 ενώ είναι η μόνη επιλογή κάτω από το 1:31.
Από τα παραπάνω είναι ολοφάνερο ότι το φετινό ιταλικό Γκραν Πρι αποτελεί γρίφο για δυνατούς λύτες καθώς οι αποφάσεις των μηχανικών θα παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.