Είστε εδώ

F1

Ιταλικό Γκραν Πρι 2018: Ο Γολγοθάς του μηχανικού

του Σωτήριου Χάλλα

Οι μικτές συνθήκες καιρού που επικρατούσαν στη Monza κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών 1 και 2 αναμένεται να συνεχιστούν αφού το Σάββατο υπάρχει η πιθανότητα βροχής στις κατατακτήριες ενώ την Κυριακή ο αγώνας μάλλον θα είναι στεγνός.

Αυτό δημιουργεί έντονο πρόβλημα στις ομάδες και κυρίως στους μηχανικούς καθώς, άσχετα αν αλλάξουν οι καιρικές συνθήκες από τη μία μέρα στην άλλη, το set-up του μονοθεσίου δεν μπορεί να πειραχτεί μετά τις κατατακτήριες αφού τα αυτοκίνητα μπαίνουν σε καθεστώς parc fermé.

Λόγω των παραπάνω αλλά και της φύσης της πίστας που απαιτεί τη χρήση όσο το δυνατόν λιγότερης πτέρυγας για την επίτευξη μεγάλης τελικής ταχύτητας, οι μηχανικοί θα είναι υποχρεωμένοι να αποφασίσουν αν θέλουν το μονοθέσιο να αποδίδει τα μέγιστα στις κατατακτήριες ή στον αγώνα ή να κάνουν ένα συμβιβασμό μεταξύ των δύο. Πάντως το πιο πιθανό σενάριο, ειδικά για τις μεγάλες ομάδες, είναι να θυσιάσουν λίγο από την απόδοση στις κατατακτήριες προκειμένου να τα πάνε καλύτερα στον αγώνα.

Ακόμα, αν βρέξει για λίγο και σταματήσει (συγκεντρώνει αυξημένες πιθανότητες αυτό το σενάριο για τις κατατακτήριες) οι μηχανικοί θα έχουν ακόμα μία σημαντική απόφαση να πάρουν και αυτή είναι το πότε θα κάνουν τη μετάβαση σε σλικ ελαστικά. Η Pirelli λέει ότι θεωρητικά τα σλικ μπορούν να μπουν από όταν οι χρόνοι πέσουν κάτω από το 1:37 – 1:38 ενώ είναι η μόνη επιλογή κάτω από το 1:31.

Από τα παραπάνω είναι ολοφάνερο ότι το φετινό ιταλικό Γκραν Πρι αποτελεί γρίφο για δυνατούς λύτες καθώς οι αποφάσεις των μηχανικών θα παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.