![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/9/photon25889f67999.jpg?itok=gklxn1hf)
Το Γκραν Πρι Βρετανίας ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της χρονιάς που διανύουμε και με το αποτέλεσμά του έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα καθώς τώρα ο Χάμιλτον θέλει όσο τίποτα μία νίκη για να μειώσει τη διαφορά των 8 βαθμών από τον Φέτελ.
Ένας από τους λόγους που ο αγώνας ήταν τόσο συναρπαστικός ήταν η πολύ έντονη προσπάθεια του Χάμιλτον να επιστρέψει στις μπροστά θέσεις μετά την επαφή που είχε με τον Κίμι Ραϊκόνεν στη στροφή 3 αμέσως μετά την εκκίνηση που τον οδήγησε σε τετακέ και τον έριξε στην τελευταία θέση.
Ωστόσο, όσο και αν ήταν ευχάριστο για τον θεατή να βλέπει την επίδειξη ικανοτήτων ενός σπουδαίου οδηγού όπως ο Χάμιλτον, για τον ίδιο τον οδηγό ήταν κάτι επίπονο και ψυχοφθόρο γιατί στο σημείο που βρίσκεται πλέον το πρωτάθλημα κάθε βαθμός μετράει.
Ίσως, λοιπόν, λόγω της έντασης ο Χάμιλτον σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα είπε ότι θεωρεί ύποπτες τις στρατηγικές της Ferrari αφήνοντας να εννοηθεί ότι το χτύπημα του μονοθεσίου του από τον Ραϊκόνεν έγινε εσκεμμένα.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και τρία μεγάλα στελέχη της ομάδας της Mercedes, ο επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων Τότο Βολφ, ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον και ο μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος και τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 Νίκι Λάουντα.
Αυτά έγιναν την Κυριακή μετά τον αγώνα όμως τη Δευτέρα ο Χάμιλτον έχοντας ηρεμήσει πλέον είπε ότι ήταν υπερβολικό εκ μέρους του να πει κάτι τέτοιο και ότι δέχεται τη συγγνώμη του Ραϊκόνεν και τελικά συμμερίζεται την άποψη ότι επρόκειτο για αγωνιστικό συμβάν και όχι για προσχεδιασμένη κίνηση του Φινλανδού της Ferrari.
Έτσι, φαίνεται σταδιακά να σβήνει η φλόγα που πήγε να ανάψει μεταξύ των δύο ομάδων που πρωταγωνιστούν αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα και τα πνεύματα να ηρεμούν. Φυσικά ο αγώνας της Γερμανίας είναι κοντά (20/07-22/07) και ίσως να υπάρξει κάποιο συμβάν που θα εντείνει πάλι τα πνεύματα.