Είστε εδώ

F1

Ηρέμησαν τα πνεύματα: Πήρε πίσω τα υπονοούμενα ο Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι Βρετανίας ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της χρονιάς που διανύουμε και με το αποτέλεσμά του έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα καθώς τώρα ο Χάμιλτον θέλει όσο τίποτα μία νίκη για να μειώσει τη διαφορά των 8 βαθμών από τον Φέτελ.

Ένας από τους λόγους που ο αγώνας ήταν τόσο συναρπαστικός ήταν η πολύ έντονη προσπάθεια του Χάμιλτον να επιστρέψει στις μπροστά θέσεις μετά την επαφή που είχε με τον Κίμι Ραϊκόνεν στη στροφή 3 αμέσως μετά την εκκίνηση που τον οδήγησε σε τετακέ και τον έριξε στην τελευταία θέση.

Ωστόσο, όσο και αν ήταν ευχάριστο για τον θεατή να βλέπει την επίδειξη ικανοτήτων ενός σπουδαίου οδηγού όπως ο Χάμιλτον, για τον ίδιο τον οδηγό ήταν κάτι επίπονο και ψυχοφθόρο γιατί στο σημείο που βρίσκεται πλέον το πρωτάθλημα κάθε βαθμός μετράει.

Ίσως, λοιπόν, λόγω της έντασης ο Χάμιλτον σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα είπε ότι θεωρεί ύποπτες τις στρατηγικές της Ferrari αφήνοντας να εννοηθεί ότι το χτύπημα του μονοθεσίου του από τον Ραϊκόνεν έγινε εσκεμμένα.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και τρία μεγάλα στελέχη της ομάδας της Mercedes, ο επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων Τότο Βολφ, ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον και ο μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος και τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 Νίκι Λάουντα.

Αυτά έγιναν την Κυριακή μετά τον αγώνα όμως τη Δευτέρα ο Χάμιλτον έχοντας ηρεμήσει πλέον είπε ότι ήταν υπερβολικό εκ μέρους του να πει κάτι τέτοιο και ότι δέχεται τη συγγνώμη του Ραϊκόνεν και τελικά συμμερίζεται την άποψη ότι επρόκειτο για αγωνιστικό συμβάν και όχι για προσχεδιασμένη κίνηση του Φινλανδού της Ferrari.

Έτσι, φαίνεται σταδιακά να σβήνει η φλόγα που πήγε να ανάψει μεταξύ των δύο ομάδων που πρωταγωνιστούν αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα και τα πνεύματα να ηρεμούν. Φυσικά ο αγώνας της Γερμανίας είναι κοντά (20/07-22/07) και ίσως να υπάρξει κάποιο συμβάν που θα εντείνει πάλι τα πνεύματα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.