![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/19/photon29427f78805.jpg?itok=P-7M6U2z)
Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.
Οι δύο οδηγοί της ομάδας, Γκροζάν και Μάγκνουσεν, είχαν επαφή στον πρώτο γύρο, λίγες μόλις στροφές μετά την εκκίνηση. Αρχικά συνέχισαν όμως οι ζημιές που είχαν υποστεί και τα δύο μονοθέσια, είχαν ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν μέχρι τον 10ο γύρο.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Gunther Steiner ήταν έξαλλος και σύμφωνα με φήμες μίλησε τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη, Gene Haas, ώστε να πάρει άδεια να διώξει τον έναν από τους δύο οδηγούς.
Σύμφωνα με το ίδιο σενάριο αυτός που κινδυνεύει περισσότερο με απόλυση είναι ο Ρομέν Γκροζάν και ο επικρατέστερος υποψήφιος, σε περίπτωση που ο Γάλλος φύγει από την ομάδα, είναι ο Εστεμπάν Οκόν.
Αυτή τη στιγμή ο Γάλλος που μέχρι πέρυσι οδηγούσε για τη Force India, έχει το ρόλο του τρίτου οδηγού στη Mercedes, όμως ο Τότο Βολφ έχει δηλώσει ότι είναι πρόθυμος να τον αποδεσμεύσει από το συμβόλαιό του και να διακόψει τους δεσμούς της γερμανικής ομάδας μαζί του, αν αυτό τον βοηθήσει να βρει και πάλι κάποια θέση στη Formula 1.
Τα παραπάνω αποτελούν αναφορά ενός χρήστη στο Reddit ο οποίος αναφέρει ότι έχει πρόσβαση σε ανθρώπους που είναι σε θέση να γνωρίζουν τι γίνεται στην αμερικανική ομάδα.
Σίγουρα δεν είναι η πιο έμπιστη πηγή, γι΄ αυτό και μεταφέρουμε την πληροφορία με κάθε επιφύλαξη. Όπως και να ‘χει ο Γκροζάν κάνει επαναλαμβανόμενα λάθη εδώ και πολύ καιρό. Την ίδια στιγμή η συγκομιδή του φέτος είναι μόλις δύο βαθμοί μετά από εννέα αγώνες, οπότε άποψή μας είναι ότι ακόμα και αν η ομάδα τον κρατήσει μέχρι το τέλος της χρονιάς, δε θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για το 2020.
Πάντως οι φήμες θέλουν τον Steiner να ζητάει την αντικατάστασή του το συντομότερο, ει δυνατόν και από τον επόμενο αγώνα.
Το επόμενο διάστημα θα δείξει τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον Γκροζάν και τη Haas γενικότερα, η οποία δε βρίσκεται στην καλύτερη χρονιά της φέτος.