![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/7/photon25878f67962.jpg?itok=YDLc0PfZ)
Με την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας ολοκληρώθηκε ο χρόνος που είχαν οι ομάδες για να δοκιμάσουν την απόδοση των μονοθεσίων τους με τη νέα άσφαλτο.
Το στοιχείο που χαρακτήρισε τη διαδικασία ήταν η έξοδος του Μπρέντον Χάρτλεϊ όταν την ώρα που φρέναρε για τη στροφή 6 κατέρρευσε η εμπρός αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πίστας και να επιβληθεί καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Το ατύχημα του οδηγού από τη Νέα Ζηλανδία ήταν ιδιαίτερα έντονο και γι’ αυτό το λόγο το ιατρικό επιτελείο τον μετέφερε αμέσως στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου μετά από λίγο πήρε εξιτήριο.
Λόγω της ξαφνικής κατάρρευσης της ανάρτησης στο μονοθέσιο της Toro Rosso οι μηχανικοί της ομάδας εξέτασαν διεξοδικά το δεύτερο μονοθέσιο του Πιερ Γκασλί προκειμένου να βεβαιωθούν ότι δε θα προκύψει κάτι παρόμοιο και σε αυτόν.
Στο αγωνιστικό κομμάτι στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον με διαφορά μόλις 0.093 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Κίμι Ραϊκόνεν. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η έτερη Mercedes του Μπότας με τον Φέτελ να μένει μόλις τέταρτος. Οι δύο Red Bull βρέθηκαν στις θέσεις 5 και 6 ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε ακόμα μία φορά ο Λεκλέρκ στην έβδομη θέση.
Οι δύο Haas των Μάγκνουσεν και Γκροσζάν ήταν στις θέσεις 8 και 9 ενώ τη δεκάδα έκλεισε η δεύτερη Sauber του Μάρκους Έρικσον. Με αυτόν τον τρόπο στην πρώτη δεκάδα κατάφεραν να βρίσκονται και τα 6 μονοθέσια με κινητήρα Ferrari κάτι που αν επαναληφθεί και στις κατατακτήριες δείχνει ότι οι Ιταλοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο θέμα του κινητήρα φέτος.