Με την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Βρετανίας, το οποίο γίνεται στην πίστα του Σίλβερστον, εκεί που έγινε ο πρώτος αγώνας στην ιστορία της Formula 1 το 1950.
Η περίοδος χαρακτηρίστηκε από τη βροχή που ήρθε στο τελευταίο μισάωρο και ανάγκασε τους οδηγούς να επιστρέψουν στα pits. Τελικά η βροχή δεν είχε μεγάλη διάρκεια ή ένταση οπότε λίγη ώρα μετά βγήκαν εκ νέου κάποιοι οδηγοί και τότε ο Γκασλί κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο.
Νωρίτερα είχαμε και δύο απρόοπτα. Αρχικά, περίπου 25 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας είδαμε τον Γκροζάν στην έξοδο των pits με σπασμένη αεροτομή και ανάποδη φορά. Από το replay μπορέσαμε να καταλάβουμε ότι τη στιγμή που ο Γάλλος έβγαινε από το pit lane, πατώντας το γκάζι το αυτοκίνητο υπέρστρεψε και χτύπησε στις μπαριέρες. Μέχρι το μονοθέσιο της Haas να επιστρέψει και να μαζευτούν τα κομμάτια που είχαν μείνει στο οδόστρωμα επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Τη στιγμή που οι μηχανικοί της αμερικανικής ομάδας περίμεναν τον Γκροζάν για να του αλλάξουν την αεροτομή, ο Μπότας μπήκε στα pits και κάνοντας λάθος, σταμάτησε προς στιγμήν ανάμεσά τους, θυμίζοντάς μας ένα ανάλογο περιστατικό που είχε ο Χάμιλτον το 2013 στο Γκραν Πρι Μαλαισίας όταν πήγε στους μηχανικούς της McLaren αντί για εκείνους της Mercedes.
Περίπου 15 λεπτά αργότερα η διαδικασία διεκόπη όταν το μονοθέσιο του Ραϊκόνεν ακινητοποιήθηκε μέσα στην πίστα από πρόβλημα που, όπως φάνηκε, αντιμετώπισε ο κινητήρας. Μετά από λίγα λεπτά το μονοθέσιο της Alfa Romeo είχε απομακρυνθεί και δεν υπήρξαν άλλα απρόοπτα.
Πίσω από τον Γκασλί που ευνοήθηκε από τις ιδιαίτερες καταστάσεις και πέτυχε την καλύτερη επίδοση της περιόδου, εναλλάσσονταν η Mercedes με τη Red Bull αφού στη δεύτερη θέση ήταν ο Μπότας, στην τρίτη ο Φερστάπεν και στην τέταρτη ο Χάμιλτον. Από την άλλη οι δύο Ferrari βρέθηκαν σε παράταξη στις θέσεις πέντε και έξι με τον Λεκλέρκ μπροστά από τον Φέτελ, όπως και η Renault στις θέσεις εφτά και οχτώ με τον Χούλκενμπεργκ να προηγείται. Άλμπον και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Η συνέχεια θα δοθεί στις 16:00 ώρα Ελλάδος με τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.