Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βρετανίας - FP1: Γκασλί μετά από βροχή

του Σωτήριου Χάλλα

Με την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Βρετανίας, το οποίο γίνεται στην πίστα του Σίλβερστον, εκεί που έγινε ο πρώτος αγώνας στην ιστορία της Formula 1 το 1950.

Η περίοδος χαρακτηρίστηκε από τη βροχή που ήρθε στο τελευταίο μισάωρο και ανάγκασε τους οδηγούς να επιστρέψουν στα pits. Τελικά η βροχή δεν είχε μεγάλη διάρκεια ή ένταση οπότε λίγη ώρα μετά βγήκαν εκ νέου κάποιοι οδηγοί και τότε ο Γκασλί κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο.

Νωρίτερα είχαμε και δύο απρόοπτα. Αρχικά, περίπου 25 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας είδαμε τον Γκροζάν στην έξοδο των pits με σπασμένη αεροτομή και ανάποδη φορά. Από το replay μπορέσαμε να καταλάβουμε ότι τη στιγμή που ο Γάλλος έβγαινε από το pit lane, πατώντας το γκάζι το αυτοκίνητο υπέρστρεψε και χτύπησε στις μπαριέρες. Μέχρι το μονοθέσιο της Haas να επιστρέψει και να μαζευτούν τα κομμάτια που είχαν μείνει στο οδόστρωμα επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Τη στιγμή που οι μηχανικοί της αμερικανικής ομάδας περίμεναν τον Γκροζάν για να του αλλάξουν την αεροτομή, ο Μπότας μπήκε στα pits και κάνοντας λάθος, σταμάτησε προς στιγμήν ανάμεσά τους, θυμίζοντάς μας ένα ανάλογο περιστατικό που είχε ο Χάμιλτον το 2013 στο Γκραν Πρι Μαλαισίας όταν πήγε στους μηχανικούς της McLaren αντί για εκείνους της Mercedes.

Περίπου 15 λεπτά αργότερα η διαδικασία διεκόπη όταν το μονοθέσιο του Ραϊκόνεν ακινητοποιήθηκε μέσα στην πίστα από πρόβλημα που, όπως φάνηκε, αντιμετώπισε ο κινητήρας. Μετά από λίγα λεπτά το μονοθέσιο της Alfa Romeo είχε απομακρυνθεί και δεν υπήρξαν άλλα απρόοπτα.

Πίσω από τον Γκασλί που ευνοήθηκε από τις ιδιαίτερες καταστάσεις και πέτυχε την καλύτερη επίδοση της περιόδου, εναλλάσσονταν η Mercedes με τη Red Bull αφού στη δεύτερη θέση ήταν ο Μπότας, στην τρίτη ο Φερστάπεν και στην τέταρτη ο Χάμιλτον. Από την άλλη οι δύο Ferrari βρέθηκαν σε παράταξη στις θέσεις πέντε και έξι με τον Λεκλέρκ μπροστά από τον Φέτελ, όπως και η Renault στις θέσεις  εφτά και οχτώ με τον Χούλκενμπεργκ να προηγείται. Άλμπον και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Η συνέχεια θα δοθεί στις 16:00 ώρα Ελλάδος με τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.