Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βρετανίας - FP1: Αναγνωριστικοί γύροι με τον Χάμιλτον στην κορυφή

του Σωτήριου Χάλλα

Με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησε το τριήμερο του Γκραν Πρι της Βρετανίας το οποίο πραγματοποιείται στην πίστα του Silverstone και ο Χάμιλτον δε θα άφηνε κανέναν να του πάρει την πρωτιά. Άλλωστε, κυνηγάει να σπάσει πολλά ρεκόρ στο φετινό αγώνα της πατρίδας του.

Ο Βρετανός έχει κερδίσει πέντε φορές εδώ, ένα ρεκόρ που μοιράζεται με τους Αλέν Προστ και Τζιμ Κλαρκ με τις τέσσερις εξ' αυτών να ειναι συνεχόμενες, κάτι που έχει καταφέρει μόνο ο ίδιος και ο Τζιμ Κλαρκ. Αν κερδίσει και φέτος θα γίνει ο πιο πετυχημένος Βρετανός οδηγός στην ιστορία του συγκεκριμένου αγώνα που για τους συμπατριώτες του έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές ήταν αναγνωριστικές για όλους προκειμένου να μάθουν την πίστα καθώς μπορεί η χάραξη να μην έχει αλλάξει όμως υπάρχουν δύο μεγάλες αλλαγές. Η πρώτη είναι ότι έχει μπει νέα άσφαλτος και η δεύτερη είναι η προσθήκη τρίτης ζώνης DRS η οποία βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και συνεχίζεται μέχρι και πριν τη στροφή 3.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς τη δυνατότητα να πάρουν τις δύο πρώτες στροφές με ανοιχτή την πίσω πτέρυγα όμως πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ όταν το κάνουν αυτό καθώς το παράδειγμα του Γκροσζάν ο οποίος βρέθηκε εκτός πίστας δείχνει ότι είναι μία κίνηση με πολύ ρίσκο. Ο Γάλλος οδηγός είπε ότι η αιτία ήταν το έντονο κερμπ στο εσωτερικό της στροφής 1 το οποίο προκάλεσε έντονες αναπηδήσεις στο μονοθέσιο και τον έκανε να μην μπορέσει να πατήσει το κουμπί για να κλείσει την πίσω πτέρυγα προτού στρίψει.

Ακόμα ένας οδηγός που αντιμετώπισε πρόβλημα αλλά διαφορετικής φύσης είναι ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας είδε το κιβώτιό του να αρνείται να αλλάξει σχέση με συνέπεια η ομάδα να του δώσει εντολή να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του. Τόσο το περιστατικό του Γκροσζάν όσο και του Φερστάπεν προκάλεσε την επιβολή καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Με εξαίρεση τα παραπάνω και ένα τετακέ του Ραϊκόνεν δεν υπήρξε άλλο συμβάν στο FP1 της Βρετανίας όπου ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων μπροστά από τον ομόσταυλό του, Βάλτερι Μπότας και τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έφερε τη Red Bull στην τέταρτη θέση μπροστά από τον Κίμι Ραϊκόνεν και τον Μαξ Φερστάπεν.

Από τις υπόλοιπες ομάδες πολύ καλή παρουσία είχε η Haas καθώς ο Γκροσζαν βρέθηκε στην έβδομη θέση αλλά και οι δύο Force India των Πέρεθ και Οκόν που βρέθηκαν στις θέσεις 8 και 9. Θετική έκπληξη αποτέλεσε η δέκατη θέση της Williams με τον Λανς Στρολ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.