![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/6/photon25868f67940.jpg?itok=Q-Qzs7Cn)
Με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησε το τριήμερο του Γκραν Πρι της Βρετανίας το οποίο πραγματοποιείται στην πίστα του Silverstone και ο Χάμιλτον δε θα άφηνε κανέναν να του πάρει την πρωτιά. Άλλωστε, κυνηγάει να σπάσει πολλά ρεκόρ στο φετινό αγώνα της πατρίδας του.
Ο Βρετανός έχει κερδίσει πέντε φορές εδώ, ένα ρεκόρ που μοιράζεται με τους Αλέν Προστ και Τζιμ Κλαρκ με τις τέσσερις εξ' αυτών να ειναι συνεχόμενες, κάτι που έχει καταφέρει μόνο ο ίδιος και ο Τζιμ Κλαρκ. Αν κερδίσει και φέτος θα γίνει ο πιο πετυχημένος Βρετανός οδηγός στην ιστορία του συγκεκριμένου αγώνα που για τους συμπατριώτες του έχει πολύ μεγάλη σημασία.
Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές ήταν αναγνωριστικές για όλους προκειμένου να μάθουν την πίστα καθώς μπορεί η χάραξη να μην έχει αλλάξει όμως υπάρχουν δύο μεγάλες αλλαγές. Η πρώτη είναι ότι έχει μπει νέα άσφαλτος και η δεύτερη είναι η προσθήκη τρίτης ζώνης DRS η οποία βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και συνεχίζεται μέχρι και πριν τη στροφή 3.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς τη δυνατότητα να πάρουν τις δύο πρώτες στροφές με ανοιχτή την πίσω πτέρυγα όμως πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ όταν το κάνουν αυτό καθώς το παράδειγμα του Γκροσζάν ο οποίος βρέθηκε εκτός πίστας δείχνει ότι είναι μία κίνηση με πολύ ρίσκο. Ο Γάλλος οδηγός είπε ότι η αιτία ήταν το έντονο κερμπ στο εσωτερικό της στροφής 1 το οποίο προκάλεσε έντονες αναπηδήσεις στο μονοθέσιο και τον έκανε να μην μπορέσει να πατήσει το κουμπί για να κλείσει την πίσω πτέρυγα προτού στρίψει.
Ακόμα ένας οδηγός που αντιμετώπισε πρόβλημα αλλά διαφορετικής φύσης είναι ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας είδε το κιβώτιό του να αρνείται να αλλάξει σχέση με συνέπεια η ομάδα να του δώσει εντολή να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του. Τόσο το περιστατικό του Γκροσζάν όσο και του Φερστάπεν προκάλεσε την επιβολή καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Με εξαίρεση τα παραπάνω και ένα τετακέ του Ραϊκόνεν δεν υπήρξε άλλο συμβάν στο FP1 της Βρετανίας όπου ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων μπροστά από τον ομόσταυλό του, Βάλτερι Μπότας και τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έφερε τη Red Bull στην τέταρτη θέση μπροστά από τον Κίμι Ραϊκόνεν και τον Μαξ Φερστάπεν.
Από τις υπόλοιπες ομάδες πολύ καλή παρουσία είχε η Haas καθώς ο Γκροσζαν βρέθηκε στην έβδομη θέση αλλά και οι δύο Force India των Πέρεθ και Οκόν που βρέθηκαν στις θέσεις 8 και 9. Θετική έκπληξη αποτέλεσε η δέκατη θέση της Williams με τον Λανς Στρολ.