Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βραζιλίας : Το Ιντερλάγκος θα κρίνει τον φετινό πρωταθλητή;

του Motori Reporter

Ο προτελευταίος αγώνας της φετινής σεζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1 διαξάγεται αυτό το σαββατοκύριακο στην πίστα του Ιντερλάγκος, εκεί όπου έχει κριθεί έξι φορές συνολικά ο τίτλος του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, με αξέχαστο το 2008 και την ανάδειξη του Λιούις Χάμιλτον, στις τελευταίες στροφές του αγώνα. Μήπως φέτος θα είναι η έβδομη φορά όπου θα γνωρίζουμε τον πρωταθλητή; Όλα είναι πιθανά, ενώ σίγουρα αυτός που θα είναι πιο ήρεμος είναι φυσικά ο Νίκο Ρόσμπεργκ, που διατηρεί μία σημαντική βαθμολογική διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον (19 βαθμοί). Για τον Γερμανό οδηγό της Mercedes αρκεί να κατακτήσει δύο δεύτερες θέσεις, τόσο σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι, για να στεφθεί Πρωταθλητής. Σε περίπτωση νίκης του στο Ιντερλάγκος, ο Ρόσμπεργκ εξασφαλίζει και μαθηματικά τον τίτλο. Ακόμα όμως και αν δεν νικήσει μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα, αρκεί να πάρει επτά βαθμούς παραπάνω από τον Χάμιλτον. Από την άλλη, ο Βρετανός πρέπει να συνεχίσει το σερί των νικών του, τόσο στην Βραζιλία, όσο και στον τελευταίο αγώνα, στην πίστα Γιας Μαρίνα, ελπίζοντας σε στραβοπάτημα του Ρόσμπεργκ.

Λίγα λόγια για την πίστα τώρα. Το βραζιλιάνικο σιρκουί είναι ένα από τα τρία με φορά αντίστροφη των δεικτών του ρολογιού και το δεύτερο πιο μικρό σε μήκος (4,309 χλμ.) μετά το Μονακό. Οι οδηγοί θα πρέπει να συμπληρώσουν 71 γύρους, συνολικής απόστασης 305,909 χλμ. Το ρεκόρ γύρου διατηρείται από το 2004, με τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με 1:11.473. Οι συνεχείς στροφές και οι εναλλαγές υψόμετρου (κατά 50 μέτρα) κάνουν την πίστα άκρως τεχνική και απαιτητική. Τα μονοθέσια ρυθμίζονται με σχετικά υψηλή αεροδυναμική άντωση, αν και η μηχανική πρόσφυση έχει ανάλογη βαρύτητα. Είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί ο συμβιβασμός της αεροδυναμικής ρύθμισης για το εξωτερικό τμήμα των γρήγορων στροφών σε συνδυασμό με το εσωτερικό των αργών στροφών.

H Pirelli παρέχει στη Βραζιλία τρεις γόμες, την σκληρή (πορτοκαλί χρώμα), μέση (λευκό χρώμα) και μαλακή (κίτρινο χρώμα). Τα ελαστικά καταπονούνται πολύ από τις διαδοχικές στροφές και τις ανωμαλίες της ασφάλτου. Οι πολλαπλές ταυτόχρονα κάθετες και οριζόντιες φορτίσεις του ελαστικού, σε ένα σιρκουί που τα μονοθέσια σχεδόν διαρκώς στρίβουν, κάνουν δύσκολο τον έλεγχο της θερμοκρασίας τους. Πέρσι, ο νικητής Νίκο Ρόσμπεργκ είχε κάνει τρία πιτ-στοπς στον αγώνα: εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση στο πρώτο, δεύτερο και τρίτο πιτ-στοπ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.