Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βραζιλίας : Μπότας και Mercedes στην pole position

του Σωτήριου Χάλλα

Προτελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος και ας δούμε πως εξελίχθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές στην πίστα του Ιντερλάγκος.

Με το ξεκίνημα του Q1 πρώτος βγήκε για να κάνει χρόνο ο Χάμιλτον ο οποίος όμως είχε μια έξοδο στη στροφή 6, που είχε σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του μονοθεσίου αλλά και στη διακοπή της διαδικασίας λόγω κόκκινης σημαίας. Η τελευταία φορά που ο Χάμιλτον δεν είχε περάσει στο Q1 ήταν στον αγώνα του Βελγίου το 2016.

Στην επανεκκίνηση της διαδικασίας ο πρώτος που ξεκίνησε τους χρονομετρημένους γύρους ήταν ο Χάρντλει  με Toro Rosso ο οποίος πέτυχε χρόνο 1.11.723 αμέσως, όμως, ξεπεράστηκε από πιο γρήγορους συνδυασμούς. Στο μέσο της διαδικασίας ταχύτερος ήταν ο Ραϊκόνεν με χρόνο 1.09.405 με τους Μπότας και Φέτελ  να ακολουθούν. Η εικόνα στην κορυφή έμεινε ίδια μέχρι το τέλος. Οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν στο Q2 ήταν οι Βερλάιν, Γκασλί, Έρικσον, Στρολ και Χάμιλτον.  

Με την έναρξη του Q2 το χορό άνοιξε ο Μπότας, ο οποίος έγινε ο πρώτος που κατέβηκε κάτω από το 1.09.00 με χρόνο 1.08.901, χρόνος που αποτελεί και νέο ρεκόρ πίστας. Λίγο μετά τον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο ο Φερστάπεν αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την ισχύ του μονοθεσίου του κατά την είσοδό του στα pits με τους μηχανικούς της Red Bull να σπρώχνουν το μονοθέσιο μέχρι το γκαράζ της ομάδας. Προβλήματα ισχύος αντιμετώπισε και η Toro Rosso του Χάρτλει αλλά διορθώθηκαν πολύ σύντομα και συνέχισε κανονικά.

Πέντε λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας στις πρώτες θέσεις ήταν οι Μπότας και Φέτελ. Με τη λήξη της διαδικασίας ο Μπότας βελτίωσε το χρόνο του κάνοντας 1.08.638 όμως ο Φέτελ τον ξεπέρασε πετυχαίνοντας 1.08.494. Εκτός του Q3 έμειναν οι Οκον, Γκροζιάν, Φαντορν, Μάγκνουσεν και Χάρτλει.  

Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που ξεκίνησε πρώτος και στο Q3 την προσπάθειά του πετυχαίνοντας 1.08.442 και σκαρφάλωσε έτσι στην πρώτη θέση της κατάταξης. Μετά από λίγο, όμως, ήρθε ο Φέτελ να κατεβάσει αυτόν τον χρόνο κάνοντας 1.08.360 με την έτερη Ferrari του Κίμι να βρίσκεται στην τρίτη θέση με χρόνο 1.08.767. Επτά λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας ο Μάσα είχε τη στιγμή του μεταξύ των στροφών 5 και 6 αλλά κατάφερε να κρατήσει το μονοθέσιο στην πορεία του με μια εντυπωσιακή κίνηση.

Τέσσερα λεπτά πριν το τέλος έκαναν την εμφάνισή τους και κάποιες σταγόνες βροχής που όμως δεν είχαν συνέχεια. Περίπου δύο λεπτά πριν το τέλος οι οδηγοί βγήκαν για τις τελευταίες τους προσπάθειες με τον Μπότας να βελτιώνει το χρόνο του και να κατακτά την Pole Position. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Ferrari με τον Φέτελ να είναι μόλις 0.038 δλ. πίσω και τον Κίμι να ακολουθεί με 0.178 δλ. ακόμα. Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρέθηκαν οι δύο Red Bull με Φερστάπεν και Ρικιάρντο. Από την έκτη θέση θα ξεκινήσει ο Πέρες ενώ ο Αλόνσο με μία εκπληκτική εμφάνιση κατάφερε να βρεθεί στην έβδομη θέση της κατάταξης. 

Στον πίνακα οι χρόνοι όλων των οδηγών:

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.