![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/11/photon27093f71503.jpg?itok=uF8J4ANw)
Σε έναν εντυπωσιακό αγώνα στη Βραζιλία ο Χάμιλτον έσπασε το αρνητικό σερί που είχε καθώς για πρώτη φορά πήρε νίκη μετά την εξασφάλιση του πρωταθλήματος αν και σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο και ο παράγοντας τύχη.
Στην εκκίνηση καλύτερα από όλους έφυγαν οι δύο Red Bull οι οποίες εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τη super soft γόμα και ειδικά στους πρώτους 5 γύρους έκαναν τις περισσότερες προσπεράσεις. Πολύ καλά έφυγε και ο Μπότας ο οποίος προσπέρασε τον Φέτελ με τις Mercedes να βρίσκονται με αυτόν τον τρόπο στο 1-2.
Πιο πίσω οι Ferrari και ειδικά ο Φέτελ δυσκολεύονταν να κάνουν τη soft γόμα να δουλέψει με αποτέλεσμα να χάνουν χρόνο και θέσεις μέχρι τον δέκατο γύρο όταν πλέον η super soft είχε αρχίσει να πέφτει σε απόδοση.
Αυτός που έδειξε από την αρχή επιθετικές διαθέσεις ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος ταυτόχρονα ήταν αυτός που κατάφερε να κρατήσει τα κόκκινα ελαστικά της Pirelli για περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο.
Αυτό του έδωσε τη δυνατότητα να μη βάλει medium γόμα,όπως έκαναν οι περισσότεροι από τους; Άμεσους ανταγωνιστές του, όταν μπήκε για να κάνει το δικό του pit stop αλλά να πάει στα πιο μαλακά κίτρινα. Σε συνδυασμό με τη διαφορά που είχε χτίσει από τον Χάμιλτον βγήκε ελάχιστα πίσω από τον Βρετανό και σύντομα τον έφτασε και τον πέρασε παίρνοντας βάζοντας πλώρη για τη νίκη.
Ωστόσο, ο Ολλανδός δεν έμελλε να πάρει την έβδομη νίκη της καριέρας του στο γκραν πρι της Βραζιλίας και αιτία ήταν ο Οκόν.
Στον 45ο γύρο ο Φερστάπεν έφτασε τον Γάλλο στο τέλος της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού και πήγε να κάνει το ντουμπλάρισμα στο S do Senna όμως ο οδηγός της Force India δεν άνοιξε τη γραμμή του με αποτέλεσμα να συγκρουστούν και να βρεθούν και οι δύο εκτός πίστας. Η κίνηση αυτή του Οκόν είχε ως αποτέλεσμα να δεχτεί ποινή stop/go 10 δευτερολέπτων.
Ο Φερστάπεν επέστρεψε στην πίστα όμως πλέον ήταν στη δεύτερη θέση με τη διαφορά από τον Χάμιλτον να είναι στα 5.5 δευτερόλεπτα. Με βάση το ρυθμό αγώνα που είχε δείξει μέχρι εκείνη τη στιγμή θα μπορούσε να την καλύψει μέχρι τον 71ο γύρο που θα έπεφτε η καρό σημαία όμως τραυματισμένα ελαστικά του από το τετ-α-κε δεν του το επέτρεψαν.
Τελικά ο Χάμιλτον ήταν αυτός που κατάφερε να πάρει τη νίκη με τον Φερστάπεν να τερματίζει δεύτερος ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος έκανε σχετικά αθόρυβο αλλά με καλό ρυθμό, αγώνα.
Τέταρτος τερμάτισε ο Ρικιάρντο επιβεβαιώνοντας την ταχύτητα των Red Bull με τον Μπότας να ακολουθεί στην πέμπτη θέση και τον Φέτελ στην έβδομη. Λεκλέρκ, Γκροσζάν, Μάγκνουσεν και Πέρεθ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Η πρώτη θέση του Χάμιλτον και η πέμπτη του Μπότας σε συνδυασμό με την τρίτη και έκτη του Φέτελ εξασφάλισαν και μαθηματικά τον τίτλο για τη Mercedes η οποία με αυτόν τον τρόπο έφτασε τα 5 συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών και πλέον κυνηγάει το ρεκόρ της Ferrari η οποία πήρε έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα μεταξύ 1999 και 2004.
Τελευταίος σταθμός του φετινού πρωταθλήματος είναι σε δύο εβδομάδες στο Αμπού Ντάμπι με τη μάχη να αφορά μόνο το γόητρο αφού και οι δύο τίτλοι έχουν πλέον κριθεί.