Είστε εδώ

F1

Γκραν πρι Βραζιλίας : Αντιδρούν οι Χάμιλτον και Φέτελ

του Motori Reporter

Ο φετινός αγώνας της Βραζιλίας ήταν ίσως ο πιο βαρετός των τελευταίων ετών, που έχουν παρακολουθήσει οι θεατές της F1 στην πίστα του Ιντερλάγκος.

Οι μάχες για την πρωτιά, ξεκίνησαν και τελείωσαν από τον πρώτο κιόλας γύρο, με τους Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον και Φέτελ ουσιαστικά να οδηγούν χωρίς κανένα ενδιαφέρον.

Σε δηλώσεις τους, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, οι Χάμιλτον και Φέτελ κάλεσαν τους υπεύθυνους του σπορ να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, δίνοντας τη δυνατότητα στα εκατομμύρια των φίλων της F1 να δουν ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε ότι θα πρέπει να γίνουν κυρίως αλλαγές στα ελαστικά, ώστε να αυξηθεί το κράτημα και να μπορεί ένας οδηγός να μείνει κοντά σ’ ένα άλλο μονοθέσιο. Πάντως η παραπάνω λύση, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, είναι δύσκολο να επιτευχθεί, διότι υπάρχουν πολλά συμφέροντα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.