Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - Κατατακτήριες: Άλλη μία pole στη βροχή για τον Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Οι πρώτες κατατακτήριες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα επιφύλασσαν πολλή δράση, θέαμα και ανατροπές καθώς ο καιρός έφερε τα πάνω-κάτω με τον Χάμιλτον να είναι αυτός που κατάφερε τελικά να επικρατήσει και να πάρει την 78η pole position της καριέρας του.

Στο Q1 δεν είχαμε ιδιαίτερο δράμα με τη μόνη έκπληξη να αποτελεί η συμμετοχή των Χάλκενμπεργκ και Μπότας στη διαδικασία αφού είναι γνωστό ότι λόγω ποινών για αλλαγή κινητήρα θα βρεθούν στην τελευταία σειρά της εκκίνησης. Οι οδηγοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια των κατατακτήριων ήταν οι Σάινθ, Αλόνσο, Σιρότκιν, Στρολ και Φαντόρν.

Στο Q2 οι πρωτοπόροι έγραψαν αναμενόμενα τους καλύτερους χρόνους με εξαίρεση τον Ντάνιελ Ρικιάρντο ο οποίος μέχρι λίγο πριν το τέλος δυσκολευόταν να κάνει καλό χρόνο. Ακόμα μία αρνητική έκπληξη αποτέλεσαν οι δύο Sauber οι οποίες και στις 3 περιόδους ελεύθερων δοκιμών έδειχναν να είναι πολύ δυνατές. Ο Μπότας και πάλι θέλησε να κάνει χρονομετρημένη προσπάθεια και κατάφερε να περάσει στο Q3, πιθανόν σε μια προσπάθεια να συνεχίσει το σερί των 66 συνεχόμενων αγώνων που βρίσκεται στο τελευταίο σκέλος των κατατακτήριων. Οι οδηγοί που αποκλείστηκαν ήταν οι Γκασλί, Χάρτλεϊ, Λεκλέρκ, Έρικσον και Χάλκενμπεργκ ο οποίος δεν έκανε χρόνο.

Λίγο πριν την εκκίνηση του Q3 άρχισε να βρέχει όμως οι οδηγοί στο ξεκίνημα επέλεξαν να δοκιμάσουν με σλικ ελαστικά όμως σταδιακά η βροχή δυνάμωνε και αρκετοί είχαν μικροεξόδους οπότε όλοι επέστρεψαν στα pits όπου οι ομάδες έπρεπε να επιλέξουν αν θα περιμένουν να σταματήσει η βροχή ή θα δοκίμαζαν μα ενδιάμεσα ελαστικά. Τελικά επειδή ο χρόνος περνούσε όλοι βγήκαν με ενδιάμεσα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή στην πρώτη θέση ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν όμως σταδιακά η πίστα άρχισε να στεγνώνει με αποτέλεσμα οι χρόνοι να πέφτουν σημαντικά. Τελικά ο Φινλανδός έμεινε έκτος καθώς τα καύσιμα που είχε δεν επαρκούσαν και ο διαθέσιμος χρόνος δεν ήταν αρκετός ώστε να ανεφοδιαστεί και να επιστρέψει στην πίστα. Αντίθετη πορεία είχαν οι Χάμιλτον και Φέτελ οι οποίοι ανέβηκαν στις πρώτες θέσεις με τον Βρετανό να καταφέρνει να βρεθεί στην κορυφή αφήνοντας τον Γερμανό δεύτερο.

Ωστόσο, η πιο ευνοημένη ομάδα από τις μικτές συνθήκες ήταν η αναγεννημένη Force India αφού ο Οκόν θα ξεκινήσει τον αγώνα τρίτος και ο Πέρεθ τέταρτος. Ο Ρομέν Γκροσζάν εκμεταλλευόμενος και τη δύναμη του νέου κινητήρα της Ferrari κατετάγη πέμπτος. Από την άλλη, πολύ κακή εμφάνιση είχαν οι δύο Red Bull αφού Φερστάπεν και Ρικιάρντο θα εκκινήσουν από τις θέσεις 7 και 8. Κέβιν Μάγκνουσεν και Βάλτερι Μπότας έκλεισαν τη δεκάδα με τον Φινλανδό της Mercedes να μη γράφει χρόνο.

Ακολουθεί ο πίνακας με την κατάταξη των οδηγών όμως αύριο οι Μπότας και Χάλκενμπεργκ θα βρεθούν τελευταίοι οπότε οι Γκασλί, Χάρτλεϊ, Λεκλέρκ και Έρικσον θα κερδίσουν από μία θέση ενώ οι Σάινθ, Αλόνσο, Σιρότκιν, Στρολ και Φαντόρν θα κερδίσουν από δύο θέσεις.΄

Με βάση την εικόνα που έδειχναν τα μονοθέσια μέχρι στιγμής η Ferrari φαινόταν να έχει ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι της Mercedes όμως η βροχή “γύρισε” το παιχνίδι υπέρ του Χάμιλτον ο οποίος αποδείχτηκε καλύτερος στο βρεγμένο, επισήμανση που έκανε και ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ στον οποίον έκαναν τις σύντομες δηλώσεις τους οι τρεις πρώτοι μετά τις κατατακτήριες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.