Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας : Μπότες, σπιρούνια και καυτές σέλες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Η πίστα που αποτελεί ίσως μια από τις ελάχιστες που λόγω πλάτους βοηθάει τα προσπεράσματα, έχει μήκος 5.513 χλμ. με τους οδηγούς να τη «γυρίζουν» 56 φορές, συμπληρώνοντας 308,405 χλμ. με 80 χλμ./ώρα speed limited στο pit lane.

Αποτελείται από 20 στροφές και φιλοξενεί το αμερικάνικο Γκραν Πρι από το 2012.

Είναι μια από τις 5 δεξιόστροφες πίστες του φετινού πρωταθλήματος, σε σύνολο 21, μαζί με αυτές του Αζερμπαϊτζάν, Σιγκαπούρης, Βραζιλίας και Άμπου Ντάμπι. 

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει το ρεκόρ γύρου στις δοκιμές με χρόνο 1:33.108 από το περσινό Γκραν Πρι με τη Mercedes, και ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον αγώνα, από το 2017 και αυτός με τη Ferrari και χρόνο 1:37.766.

Για τον αγώνα των ΗΠΑ η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες P Zero.

Mε κίτρινα, κόκκινα, μωβ χαρακτηριστικά (μαλακή, πολύ μαλακή, υπερ μαλακή) γόμα αντίστοιχα.

Να υπενθυμίσουμε ότι από το 2012 μέχρι και πέρσι, με μια μόνο εξαίρεση το 2013 με τον Φέτελ στο πρώτο σκαλί του βάθρου με Red Bull, νικητής είναι o ίδιος, ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός πάει δηλαδή φέτος για την 5η σερί νίκη του…

Για να δούμε θα τα καταφέρει, ή επιτέλους τα Ferrari boys έχουν βρει επιτέλους τον τρόπο για να τον αντιμετωπίσουν.

Πάντως οι 67 βαθμοί διαφορά που χωρίζουν τον Χάμιλτον από τον Φέτελ, όλα δείχνουν ότι ο συνδυασμός Χάμιλτον-Mercedes θα είναι και πάλι αυτός που θα πρωταγωνιστήσει.

Ο Βρετανός δεν θέλει απλά να κερδίζει, ούτε αρέσκεται στο παιχνίδι της βαθμοθηρίας (αναγκασμένος μερικές φορές) θέλει να «κατατροπώνει» τους αντιπάλους, και το καταφέρνει…

Ραντεβού στο Ώστιν λοιπόν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.